فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

تولد تولد تولدت مــــــــــــــبارک

1394/8/18 22:24
نویسنده : مامان اعظم
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگیلی مامان

 

قربون قدمای کوچولوت

عزیزم تولدت مبارک

ان شالله که صد ساله بشی

 

خب ما امروز حسسسابی درگیر تولد تو بودیم عشق کوچولوی خودم

البته به احترام محرم جشن نداشتیم

فقط کیک و شیرینی و دو سه تا مهمون که همکلاسی آیندت هستند

محبت

عکساتم سر فرصت ی ذارم تا خاطره ای بشه عزیز و دوست داشتنی

دوستت دارم نفسم...عزیزکم

 

دوستان ببخشید یه مدت نتونستم بیام. چند تا کار طراحی گرفته بودم و هنوز گرفتارشم. تموم شدم باز هم میام

دوستانی که مهربونیشون به سقف آسمون چسپیده و در نبود ما اومدن رو از ته دل می بوسمتون

ببخشید که نتونستم درست و ساببی جواب بدمو از خجالتتون دربیام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان ریحانه
19 آبان 94 10:20
محمد کوچولوی ناز من تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان ریحانه
19 آبان 94 10:23
این گلها هدیه ی روز تولدت خوشگل من
مامان ریحانه
19 آبان 94 10:25
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ اینم یه کیک تولد از طرف من
مامان ریحانه
19 آبان 94 10:27
می بوسمت محمد ناز نازی
مامان مبینا
19 آبان 94 17:36
عزیز خاله تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله 100ساله شی عزیزم
مامان راحله
20 آبان 94 10:59
تولدت مبارکککککککک پسر کوچولوی نااااااااااز
مامان ناهید
22 آبان 94 15:32
سلااااام خوبید ای جان آقا محمد یک ساله شد تولدت کوچوامون مبارک انشالله 200 سال زنده باشی خوشگل پسر
مامان ناهید
22 آبان 94 15:33
مامان خانمیس زود عکسهارا بذار که دل تو دلمون نیست انشالله دامادش کنید
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
7 دی 94 19:01
امواج، لنگه کفش کودکی را از او گرفت. او روی ساحل نوشت: " دریا، دزد کفشهای من" آنسو تر، مردی که از دریا ماهی گرفته بود، روی ماسه ها نوشت: "دریا سخاوتمندترین سفره ی هستی"......... موج دریا آمد و جملات را محو کرد و برای من تنها این پیام را باقی گذاشت: " برداشتهای دیگران در مورد خودت را در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی"
لوله و اتصالات پلي اتيلن
13 تیر 95 22:29
خوب بود ممنون از شما و سايت خوبتان و اطلاعات مفيدش
دختر زمستونی
1 مرداد 95 12:26
تولدت مبارک محمد کوچولو/ انشاالله120 سالگیت
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم