فاطمه جانفاطمه جان14 سالگیت مبارک
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

نامه ای سرگشاده برای دوستان خوب نی نی وبلاگیم

1393/9/1 13:22
نویسنده : مامان اعظم
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دوستان گلم که تو نبود من واقعا شرمنده ام کردندخجالت همگی خوبید؟ کامنتای قشنگتون رو که دیدم ذوق زده شدم و انرژی گرفتم. نی نی من شکر خدا در تاریخ 18 آبان ساعت 10 صبح با سزارین متولد شد. بابایی دوباره در پناه خدا رفته سفر و من بخاطر دست تنهایی نتونستم بیام نت و هم بخاطر بخیه هام و عوارض بد سزارین....

ان شالله به زودی با عکسای پسملی عزییییییییز و خاطره زایمانم میام پیشتون. ببخشید که بدون جواب کامنتای پرمهرتون رو تایید کردم آخه اگر می ذاشتم تا جواب بدم فکر کنم یک ماهی بی تایید می موند و واقعا حیفم اومد.

اندر احوالات ما اینکه من و نی نی تا صبح کشیک هم میزدیم که یه وقتی خوابمون نبره. مخصوصا پسملی که نگهبان شب مامانیش  شده خنده

فاطمه هم که داداشیش رو خیلی دوست داره و من خیلی سعی می کنم با رفتارم اون رو حساس نکنم هر چند می دونم گاهی اوقات از اینکه براش وقتی ندارم غصه می خوره.

خب دیگه همتون رو به خدا می سپارم و به زودی میام وب تک تکتون و جواب کامنتای پر از محبتتون رو همون جا میدم. خیلی دوستتون داریم. روی ماه شکوفه های نازتون رو می بوسمبوسبوس

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ریحانه
1 آذر 93 13:35
وااااااااااااااااااااااااااای اعظم عزیز چه خوشحالم که اومدی بی صبرانه منتظرت بودم حال محمد طه ی عزیز چطوره فاطمه گلی خوبه روی ماهشونو ببوسعزیزم یه بار دیگه مادر شدنت مبارک و همچنین قدم نورسیده ات مبارک باشه امیدوارم هر چه زودتر بتونی بیای و همه ی خاطرات این روزهاتو همراه با عکس برامون بذاری
مامانه امیر صدرا
1 آذر 93 14:53
سلام مبارک باشه خانومی اسم پسرمون را نگفتی چی گذاشتی
مامان ناهید
1 آذر 93 20:05
سلام عزیزم خوبید خیییییییییییییییلی خوشحال شدم وقتی دیم یه پست از حال واحوالتتون گذاشتید خدارا شکر که خوب وسالمید قدمش مبارک باشه همینکه از خودتون خبر دادید ممنونم واین خیلی خوبه فدای هردوتاییشون بشم چقدر دلم لک زده برا فاطمه جون واینکه عکس نی نی را ببینم خدا حفظشونکنه
مامان ناهید
1 آذر 93 20:07
عزیزم کار خوبی می کنید که با رفتار خوبتون حواستون به فاطمه هست برو خدارا شکر کن که تنهایید وبا کسی غیر خانواده خودتون زندگی نمی کنید من تا قبل تولد محمد رضا تنها نبودم یکی پیشم بود که منو داغون کرد بارفتارش عصبیم کرد چقدر با فاطمه حوصله می کردم دخترم تا اونموقع تو بهش نگفتم اینقدر رو اعصابم راه رفت که گاهی وقتهادخترمو دعوا می کردم شما هم باید خیلی حوصله کنید چون فاطمه شما هم مثل فاطمه من روحیه حساس وعاطفی داره وبا کمترین بی توجهی وبرخورد روش اثر می ذاره یه مدت فاطمه خیلی حساس شده بود چون محمد رضا به مراقبت بیشتری نیاز داشت شاد باشین بچه هارا ببوس گلم مواظب خودتون باش
مامان مبینا
4 آذر 93 23:39
سلاااام اعظم قبل از هر چیزی دوباره مادر شدنت رو تبریک میگم هزاراااااااااااان بار من اصلا نمیدونستم که بارداری توی وب ناهید جون فهمیدم ایشالله که خوش قدم باشه اخه گلم چرا سوزارین کردی با این همه عوارضی که داره؟
مامان امیرحسین
5 آذر 93 10:09
سلام .چشمتون روشن بلاخره گل پسر نازتون اومد به جمع خانولاده .عزیزم خیلی خوشحال شدم ،وقتی دیدم به روز شدید واومدید نت،ایشالله که بهبودی کامل را به دست بیاری .ما هم منتظر میمونیم تا با عکسها وخبرای خوب بیایی پیشمون.فاطمه خوشگلمو و داداش کوچولوی نازش راببوس.با پسملی همچنان کشیک بدید تا بابایی به سلامتی برگرده.بلاخره باید از حالا مواظب خواهرگلش باشه
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:43
سلاااااااام اعظم خانوم عزیز،تبریک میگم،چشم و دلت روشن،خدا حفظشون کنه دختر پسرتو
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:44
منم روی ماه پسرتو میبوسم خدا نگهدار و حافظش باشه
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 10:44
آخی بمیرم شبها همش کشیک هستین...زود بیاین با عکسهای ناز بیاین
مامانی آلما
5 آذر 93 18:10
سلام مامانی. تبربک مبگم قدم نورسیده مبارک . انشالله که قدمش واستون خیر باشه.
مامان مبینا
9 آذر 93 14:53
اعظم جووووووووووون پس کجایییییییییییییییییییییییی؟نیومدی؟ منتظریما؟
مامان مبینا
16 آذر 93 18:38
سلام اعظم جون پس چرا نیومدی ؟من که حسابی نگران شدمه
مامان ریحانه
18 آذر 93 13:06
بابا اعظم جون کجایی تو آخه نی نی گلت حالش خوبه فاطمه جون چطوره اعظم جون بیا دلمون برات تنگ شده
مامان امیرصدرا
20 آذر 93 6:44
سلام حال همه گی خوبه ؟
سحر
7 دی 93 13:14
مبارک باشه، قدم نو رسیده مبارک. من نمی دونستم یه نی نی تو راهی دارید، خیلی خوشحال شدم. شرمنده که دیر سر زدم، این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود. یه خواهش داشتم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ ممنون میشم به خواهرزاده من رای بدبد،کدش 81 هست، کد 81 (هشتاد و یک) رو به 1000891010 بفرستید، ممنونم.
مامان اعظم
پاسخ
منونم عزیزم. چشم عزیزم
مه آ سا
8 بهمن 93 21:11
عزیزم چه دختزو ? پسر نازی داری بیای ?پیشم و برام نظر بدی خیلی خوشحال میشم
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم. چشم میام