فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

بالاخره رویت شدیم دی

1393/9/24 13:10
نویسنده : مامان اعظم
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.............سلام دوستان خوبم. بالاخره فرصتی پیش اومد که بیام نت. البته از بعضی کارام مثل شستن ظروف تا موقعی که نینیم خوابه گذشتم. 

اندر حکایت نوزاد داری ما اینکه خب خدا به همه ی مامانا صبری عطا بفرما. ..آمینخنده

این فسقلی ما که باید دربست در اختیارش باشیم. عاقا ما تا می خوایم شبا چرتی بزنیم این وروجک صداش بلندمیشه که زن پس این شیر ما چی شد. گشنم شده.... دلم درد می کنه و پی پی کردم( بدون سانسور) و عوضم کن و بغلم کن و .... بقیه کارا همه همون لحظه یادش میاد. قه قهه آخه مرد سالاری تا این حد. خوبه یه کم هم از آبجیت یاد بگیری. البته ناگفته نمونه که آبجی هم ما را رسما کچل کرده بود. خلاصه من...( این مادر فداکار از خودگذشته خطا فرصت شونه کردن موهام رو هم نداشتم

حالا بگذریم. یه چند تا از عکسای نینی کوچولوی عزیزم رو گذاشتم تو ادامه تا دوستان هم فیضی از این مرد کوچک ببرند. خندونک 

راستی فاطمه جون هم کلی حساس شده و واقعا بضی وقتا نمی دونم با این خانم کوچولو چکار کنم. هر کاری هم می کنم فایده نداره. البته داداشیش رو خیلی دوس داره اما دختره و تا حالا عزیز دردونه بوده دیگه و در حال حاضر یکی پیدا شده که باید بیشتر از اون بهش توجه کنیم. حالا تا نی نی بیدار نشده برم ادامه رو هم بذارم

ماشالله به این پسر کوچولوی نازم . الهی هر چی بلا و درد و ... از تو و همه ی نی نی ها دور باشه. 

این عکس لحظه ی تولدشه که تو بیمارستان بودیم و بغل عمع جونش بوده

این هم نی نی فقط ده روزش بود. البته خیلی تو دلم وزن نگرفت. بخاطر همین همه بهش می گفتن جوجو

این هم عکس محمد در کنار فاطمه .

بگید ماشالله بغل

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان ریحانه
24 آذر 93 14:43
ای جااااااااااااااااااانم خانم خانما چه عجب شما تشریف آوردید عزیزم چه نی نی نازی ماشالله خدا برات هر دو گلتو حفظ کنه واقعا اعظم جون مثل جوجوا میمونه چقدر کوچولو موچوله فداش بشه خاله فاطمه جونم چه ذوقی کرده خاله به قربونش بره خانمی خیلی باید این روزا حواست به فاطمه جون باشه آخه این روزا خیلی حساسه اعظم جون فاطمه و محمد جونو هزاران بار ببوسسلام عزیزم. بعله دیگه بالاخره هلال ماه رویت شد خدا نکنه عزیزم. فاطمه خیلی خوشحاله که یه داداشی خدا بهش داده. چشم عزیزم. ممنون که تو فکر ما بودی
مامان امیرصدرا
25 آذر 93 14:14
سلام حالتون خوبه ماشالله خدا حفظش کند و زیرسایه ی پدر و مادر بزرگ بشه
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان امیرصدرا. متشکرم از دعای قشنگت. شما و امیرصدرا و باباییش همگی خوبید
مامان مهلا
25 آذر 93 17:37
سلام خوش اومدی خانوم این دفه با کوچولوتون خدا حفظش کنه جوجو رو می خوای خودم بیام موهاتو شونه کنم اعظم جان
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان مهلای عزیز. خوبید شما. همین الان جوجوی من خوابید و من بدوبدو اومدم نت. متشکرم. وای خدا حفظت کنه خواهر آی اگر بودی که من غمی نداشتم. چرا بهت زحمت بدم جوجورو میدادم بغلت اصلا موهای خودم و خودت ، هر دو رو شونه می کردم
مامان ناهید
25 آذر 93 17:48
سلام عزیزم اعظم جون خوبید نی نی خوشگلت محمد جونی وفاطمه گلی خوبن واااااااااااااااااااااااای من با دیدن عکس زیباشون چقدر زوق کردم انشالله همیشه سالم وزنده باشه من همین الان نتم را وصل کردم تا کامنتتو دیدم تایید نکرده دویدم اومدم نمی دونی چقدر دلم می خواست ببینم این نی نی خوشگل رو خیلی ماشالله نازه از چشم بد به دور یاشه خوش قدم باشه شما هم که همچنان شب زنده داری دارید می بوسمتون بچه های نازتو هم ببوس بعدآ دوباره میام پیشتون
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان ناهید عزیز. خوبی آبجی. متشکرم عزیزم. خیلی دلم واستون تنگیده بود. همین الان این جوجوی ما وابید و من بدو بدو اومدم نت. راستی این پروسه ی از شیر گرفتن محمدرضا به کجا رسید. آخی عزیزم حتما خیلی هر دوتاتون اذیت شدید. امیدوارم موفق بشید و خستگی از تنتون در بره. روی ماه بچه ها را ببوس
مامان مبینا
28 آذر 93 20:23
اعظم جون سلاااااااااام دوباره مادر شدنت هزاران بار مبااااااااارک چه وروجک نانازی خدا براتون نگه دارش باشه
مامان اعظم
پاسخ
مچکرمممممممممممم آبجی.
مامان مبینا
28 آذر 93 20:25
فاطمه جونی خوبه؟ دلم واستون حسابی تنگیده بود ایشالله از این به بعد زود به زود بیا عزیر بوووووووووووووووس
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامانی مبینا جون. تو عزیزمی. منم همینطور. این جوجوی ما همش می خواد بغلم باشه وقتی هم که می خوابه من یا گرفتار کارام میشم و یا بیهوش در کنارش می خوابم. یه کم خوابش تنظیم بشه و وقت برام بذاره چشمممممممم
مامان ناهید
1 دی 93 13:00
سلاااااام اعظم جون خسته نیاشی با بچه داری چطورید فداشوووووووووووووووون لالا کردن؟ واااااااااای شما هم حسابی گرفتار شدید انشالله تنتون سالم باشه تا باشه از این گرفتاریهابچه هارا ببوس ممنون از لطفتون عزیزم مواظب خودتون باش
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. خوبی آبجی. متشکرممممممممممممممممممم
میترا
2 دی 93 15:47
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
مامان امیرحسین
2 دی 93 20:24
امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج حلول ماه ربیع الاول مبارک
مامان امیرحسین
2 دی 93 20:27
سلام اعظم جونی.خیلی ذوق زده شدم از اینکه عکس محمد گل وفاطمه عزیزمو دیدم .خدایا شکرت.ایشالله که همیشه سالم وشاد باشید.دوستتون دارم بی نهایت
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان امیر حسین. شما و پسر گلی خوبید؟ خیییییییییییلی خوشحالم کردی اومدی عزیزم.
میترا
4 دی 93 15:06
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
مامان اعظم
پاسخ
سلام خدا پسرتونرو براتون نگه داره
مامان امیرصدرا
4 دی 93 17:16
سلام حالتون خوبه فاطمه جون و کوچولوی ما چه طور هستند
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. شکر خدا شما خوبید. می بوسمتون
مامان ریحانه
9 دی 93 19:35
سلام اعظم خانومی گل چه حال چه احوال عزیز دلم بچه های گلت چطورن خوبن خواهر جان من باز که شما ستاره ی سهیل شدی یه مطلب جدیدی از این فینگیلی بذار ببینیم اوضاع و احوالش چطوره حسابی از خجالت مامانش در اومده یا نه روی ماه خودت و بچه های گلتو می بوسم آبجی گلم
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. قربون تو خواهر گلی. درگیر کارای ختنه ی پسر گلی بودیم که خیییییییییلی بیقراری می کنه. دائم هم باید تو بغلم باشه تا آروم بشه. چشم حتما می ذارم. کلی عکس از این وروجک گرفتم که نمی دونم این گوشیم چهمرگش شده و عکسا رو به کامیوتر منتل نمی کنه. درستش که کردم یه آپ پر پیمون می کنم. منونم خواهر عزیز که بهمون سر زدید. روی ماهتون رو می بوسم
مامان مبینا
12 دی 93 0:19
سلاااااااااااااااااااام اعظم جونی بچه ها خوبن؟خودت خوبی عزیزم؟ دلم حسابی براتون تنگیده
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. منم دلم واستون تنگ شده. مبینا جون خوبه؟ روی ماهشو می بوسم. یه کم محمد عزیزم بهم فرصت بیشتر رو بده دوباره مثل قبل فعال می شم ان شالله. ممنون که فراموشمون نکردی آبجی
مامانی
12 دی 93 17:52
سلام مامان خانوم مبارک باشه دیدم کم پیدا شدی نیستی سری بهمون نمیزنی نگو نی نی کوچولو آوردی همین الان تو بخش پرسش و پاسخ دیدم که نی نی دار شدی مبارکت باشه انشالله که قدمش خیره نمیدونم چرا تو مطالب دوستان اصلا به روز نمیشدی و نشونت نمیداد مواظب کوچولو باش و از طرف من هر دو تا کوچولوی خوشکل ببوس
اقازاده
12 دی 93 20:31
سلام همشهری عزیز قدم نو رسیده مبارک
مامان نی نی
13 دی 93 8:30
سلام، چه وبلاگ نازی دارید . یه خواهشی ازتون دارم پسرم جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان زهرا
13 دی 93 13:27
سلام عزیزم ، قدم نورسیده مبارک . زیرسایه پدر ومادر وخواهری باشه انشاءالله. خوشحال شدم دوباره اومدی .همیشه سلامت وشاد باشی دوستم .
زهره مامانی فاطمه
13 دی 93 14:07
ماشــــــــــااله هزار ماشااله ایشااله به دل خوشی وتندرستی زیرسایه پدر ومادر بزرگ بشن هردوشون چقدر کوچولو پسر گلی چندکیلو بود ؟اعظم جون خودت خوبی عزیزم
شاپرک
15 دی 93 15:49
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان مبینا
20 دی 93 20:40
اعظم جون سلااااااااام واقعا سه ماه اول نی نی داری خیلی سختهدرکت میکنم عزیزم ایشالله که دست تنها نباشی وکمکی داشته باشی گلم روی ماه فاطمه ومحمد رو از طرف من حسابی ماچ ماچی کن عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
آره همینطوره
مامان ریحانه
22 دی 93 17:01
اعظم جون بیییییییییییییییییییییییییییا دیگه
مامان اعظم
پاسخ
اومدییییییییییییییییییییییییییییییم
محمد
25 دی 93 6:48
سلام با "دسر لبو" بروز شدم ... به منم سر بزن.
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم از اطلاع رسانیت باشه میایم
مامان مبینا
26 دی 93 14:52
اعظم جون سلاااااام چه حال چه احوال؟خوبین گلم؟بچهها خوبن؟ روی ماه بچها رو ماچ ماچی کن عزیزم.
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم شما خوبید هم استانی عزیییییییییییز. بالاخره یه اپ جدید کردیم و مشتاق حضورت