فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

روزی قشنگ

1394/5/16 12:25
نویسنده : مامان اعظم
969 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

                         حیاتم را رقم می زنند

.

.

.

می خوام امروز از یه روزمرگی جالب و شیرین من و تو بنویسم محمدم

مثل همیشه تو منو بیدار کردی و اونقدر روم گشتی تا منم بات چشای پف کرده بیدار شدم و اولین چیزی که دیدم دو تا دندون کوچولوی تو بود که از پس خندت به چشمم اومد و آب دهنت که روی صورتم ریختniniweblog.com

خب منم بغلت کردم و اونقدر بوسیدمت که با دستای کوچولوت منو کنار زدی و باز هم خندیدی

بعدش من و تو صبحونه خوردیم . تو شیر و منم نون و پنیر

 

بعدش وقت تمیزکاری و تکوندن خونه یا همون خونه تکونی خودمون که حسابی ورزشیه واسه خودش

من جارو برقی زدم و تو هم کمکم کردی دی

اینم تصویرش

مامانی خب منم دالم کمکت می کنم دیگه ...جایزم شیر  خوشمززززه niniweblog.com

حالا از نمایی نزدیکتر

هیییییی سلام

ماامانی فک کنم یه چیزی زیرم تکوم خورد. شاید خرابکاری کردمniniweblog.com

فک کنم اینطوری بخوابم بهتر باشه

بعد از شستشوی نی نی که مثل پیام بازرگانی وسط کارم اومد دوباره مشغول به کار مقدس خانه داری شدیمniniweblog.com

آبجی بده خودم شیشه رو پاک کنم دیگه.

فاطمه: مامانی بیا این نی نی شیطونو از اینجا وردار. نمی ذاره کارمو بکنمniniweblog.com

ممدی جییییییگر

http://fantasyflash.ru/anime/sweet/image/sw66.gif

ممدی جیگر

مامانی عرق کردم از بس کار کردم بیا برام لوسیون بزن دی

بعد از کار روزانه نوبت شیر خوردن می رسه که نتیجش میشه این

ممدی جییییییییییگر

این هم از یه روز من و ممدی در کنار هم

الهی قربون اون چشمای نازت که وقتی روی همه مثله فرشته ها میشی

 

خدافظ

 

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

زینب خانوم
16 مرداد 94 21:56
خسته نباشین
مامان زهره
17 مرداد 94 16:24
سلام واقعا با این همه نیروی کمکی از کاره خونه خسته هم میشید خدا بچه های عزیزتون رو حفظ کنه
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. نیروی کمکی خرابکار متشکرم خدا دختر کوچولوی تو رو هم نگه داره عزیزم
مامان زهره
17 مرداد 94 16:25
دوست عزیز ممنون از نیت کمکتون،ممنون میشم راهنماییم کنید ،لطف میکنید منبعی رو که گفتید بهم معرفی کنید
مامان اعظم
پاسخ
چشم عزیزم. اومدم وبت
مامان ریحانه
18 مرداد 94 1:11
ای جاااااااااااااااااااااانم
مامان ریحانه
18 مرداد 94 1:12
اعظم جون نیستم اومدم حتما میام پیشت
مامان اعظم
پاسخ
هر وقت بیای واسه ما عزیز و گلی ریحانه جون
مامان مبینا
21 مرداد 94 1:26
اعظم جون سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وای ک چقد خوشحالم ک اومدیه نمیدونی چقد نگرانتون بودم خدا رو شکر ک همه چی خوبه
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید. ببخشید که باعث نگرانیتون شدم.
مامان مبینا
21 مرداد 94 1:26
ای جووووووووووووووووووووووووونم ماشالله چ جیگری شده این محمد جون ببوسش از طرف من
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم چشم خانمی
مامان امیرحسین
21 مرداد 94 11:13
سلام خانمی .ماشالله هزار ماشالله پسر خوشگلمون هم بزرگ شده .تو کارهای خونه هم که کمکتون میکنه دیگه بهونه ای برای دیر آپ کردن نمی مونه .کوچولوهای گلمو ببوس
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان امیرحسین عزیز. شما خوبید آره ولا دوتا کمک حال شیطون دارم که تو خرابکاری استادیند واسه خودشون
کیان
21 مرداد 94 15:36
موش بخوره دندونهای محمد جون رو که مثل مروارید میدرخشه
مامان راحله
24 مرداد 94 12:57
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم (برای فاطمه جون)
مامان اعظم
پاسخ
سلام خاله. ممنون از لطفت
مامان مبینا
25 مرداد 94 17:11
فاطمه جونی روزت مبااااااااااااااااااااااارک
رویــــا
26 مرداد 94 15:41
سلام فاطمه گلم و محمد چشم عسلی خالهعزیزای من چقدر اسمهاتون برازنده شما ها هست دست مامانی گلم درد نکنه با این حسن سلیقه اعظم جونم،خواهر ماشالله بچه ها کمک حالت هستن دیگه به هیچ بنی بشری منت نداری البته بعضی وقتا هم حدیث میاد جارو برقی رو از دستم میگیره که کمک دستم باشه برعکس پا گیرم میشه و کلی کارم میمونه اعظم جونم اپم گلم
مامان اعظم
پاسخ
آره واقعا. ممنون از لطفت. خودم هم از اسمایی که رو بچه هام گذاشتم خیلی خرسندم و خدا را شاکرم چشم اومدم
مامان ریحانه
27 مرداد 94 17:54
الهی من فدای این خرگوشک خوشگل بشم اعظم جون ماشالله چه جیگری شده خوشگل پسرمون نه ماهگی خرگوشک ناز مبااااااااااااااااارک
مامان ریحانه
27 مرداد 94 17:55
از طرف خاله ریحانه به روی ماه فاطمه نانازو داداش فینگیلی نازش
کیان
29 مرداد 94 15:25
خاله هرجا خواستم براتون نظر بزارم نوشت درج نظر از طرف وبلاگ مسدود شده است.مسولین لطفا رسیدگی کنند
مامان اعظم
پاسخ
هم اکنون رسیدگی میشه
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:28
الاهی خسته نباشی گلهای قشنگ
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:28
وای خدا چه ناز خوابیدی خوابهای خوش ببینی عزیز دلم
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:29
فاطمه جان با تاخییر روزدختر و بهت تبریک می گم
مامان اعظم
پاسخ
شما هر وقت بیای برای ما عزیزی گلم. منم تبریک میگم به نازدونه ی ملوست