فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

نهمین ماهگرد محمد

1394/5/19 1:29
نویسنده : مامان اعظم
806 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم های من تمامی ندارد  عزیزم

وقتی هر روز نگاه تو و لبخند تو در من تکرار می شود.....

 

محمد فینگیلی مامان. جوجوی بانمکم نهمین ماهگرد زندگیت مبارک گلم

ایشالله که نه ساله نه بلکه نود ساله بشی نفس مامان. ببخش که دیر اومدم. آخه همین الان خوابت برد گلکم

نی نی ناز

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زینب
31 مرداد 94 19:56
ممدی گلم. خرگوشک خودمی عزییییییییییییییییزم
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله جوووووووون
زهـــــــــرا
1 شهریور 94 11:23
سلام دوست گلم میشه بیای این وبلاگ وکددو روانتخاب کنی ازت خیلی ممنون میشم ...http:\\girls.blogfa.com
ابجی فاطمه
7 شهریور 94 11:33
سلام نی نی بخیر یعنی ظهر بخیر
مامان اعظم
پاسخ
دیگه شب به خیر
کیان
7 شهریور 94 14:08
راستی خاله جون تو مطلب شاه خراسان نمیشه نظر داد
مامان اعظم
پاسخ
واقعا ؟؟؟ پس چرا من متوجه نشدم الان چک می کنم