فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

بدون عنوان

1395/5/1 12:55
نویسنده : مامان اعظم
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان گل نی نی وبلاگیم

سلام کوچولوهای عزیز حودم

ببخشید که خیییلی حضضورمون کم رنگ شده

ااخه محمد کوچولو اصلا نمی ذاره پای نت بشینم

بخاطر همینم نمی تونم چیزی بنویسم

البته ان شالله در اولین فرصت دوباره میایم

دلم واقعا  واقعا  برا اینجا دوستام نی نی ها و دوستای فاطمه و.... تنگ شده بود

پس فعلا

به امید اینکه بچه هامون توی دولت کریم و زیبای حضرت مهدی زندگی کنند

آراممحبت

پسندها (1)

نظرات (4)

☆☆ابجی فاطمه☆☆
1 مرداد 95 19:07
سلام..خاله...چن وقت بود نمیومدیییی!):
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. آره فرصت نمیشداما دلم حسابی برای دوستای نی نی وبلاگیم تنگ میشد هم من و هم فاطمه
❤مامان سونیا❤
31 مرداد 95 18:02
سلام خانم خوبین چه خبر خیلی وقت بود نبودید قدم گل پسر مبارک باشه انشالله هزار ساله بشه قند عسل از بچه ها عکس بگذارید ببینیم دلمون باز بشه
مامان ناهید
25 آبان 95 2:36
سلام اعظم خانم عزیزم خوبید بچه های گلت خوبه امیدوارم سلامت وزنده وشاد باشید بلبن من هیچ وقت فراموشت نکردم مدت زیادی کامیوتر خراب شده باگوشی هم خیلی مشکله تا بیای یه چیزی بنویسی اما امشب مجبور شدم بیام بخاطر تولد پسرم از ساعت 10تا الان گیرم تا چندتا کلام نوشتم سخته با گوشی واقعآ فاطمه جون امسال فکر کنم کلاس دوم باشن درسته الهی چقدر بچه ها زود بزرگ میشن داغشونو نببنی یه بار سوء تفاهم پیش اومد دیگه نیومدی دلم برات حسابی تنگ شده بود یکی طلبت بچه هارا ببوس
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
16 اردیبهشت 98 19:44
لطفا به ما هم سربزنید