فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

فاطمه فرشته کوچولوی مامان

1392/6/10 21:43
نویسنده : مامان اعظم
385 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه فرشته مامان

مامانی کوشی بده تا پاته عکس بیگییه : ترجمه( مامانی گوشی بده تا فاطمه عکس بگیرهخنده

خطهای روی دیوار پشت سر دخملی را ملاحظه بفرمایید. از آثار هنری این جوجوی ماست متفکر رنگ شدن خونه ی ما دیگه واقعا واجب شده. هیییییی باید یه فکری بکنمخیال باطل

فاطمه فرشته ی مامان

این هم راننده ی کوچولو. ( میشه یکی هلم بده مامانی؟زبان) ای جانم مامانی با اون موگیرای خوشگلت.

فاطمه

مامانی خوسگل شدم؟

 فاطمه فرشته مامان

فاطمه صبح زود توی حیاط

فاطمه فرشته مامان

 

مامانی دپاییم کثیپ شد.بیا بوشوی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان دنی گلی
10 شهریور 92 23:31
سلام دخمل نازی داری خدا حفظش کنه(پیش ما هم بیا)


عزیز مامانه دیگه. بله چشم همین الان میام و می رسم خدمتتون
مامان آلما
11 شهریور 92 12:14
خوشگل بودی خاله جون



[
مامان سهند و سپهر
12 شهریور 92 10:42
سلام ماماني سفر به خير و خوشي
التماس دعا
اومدم حال و احوالتون و بپرسم اين پستهاي خوشگل و هم ديدم
هرچند عكسها رو هنوز نتونستم ببينم و باز نشده برام.
ببوس دختر نازت رو


سلام مامان خانم گل. حال کوچولوهات خوبه. ممنونم که این همه مهربونی . اِ ...عکسا باز نمی کنه. خیلی عجیبه. اگر امکان داره دوبیاره امتحان کن اگر نشد بهم بگوتا درستش کنم. آخه برای خودم باز می کنه
شما هم روی ماه سهند و سپهر جون رو ببوس
(زهره)مامان فاطمه
17 شهریور 92 11:24
جیگرمنه بااین حرف زدن.مامانی کم پیداییپپپپ


عزیزمی . جانم من مسافرت بودم
اتنا
5 مهر 92 20:57
چرا همه عکساتون کجکیه


سلام عزیزم. اگه می دونستم چکارش کنم که این سوال رو مطرح نمی کردم جانم. ولا دی (: