فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

بدون عنوان

1392/7/14 18:07
نویسنده : مامان اعظم
593 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه وقتی سوار اسب میشه  Horse  این خانمه که پیش فاطمه ایستاده. دوست بسیار بسیار عزیزم حاجیه فاطمه خانومه که برام مثه خواهر می مونه. ما با هم هماهنگ شدیم که توی یه تاریخ بتونیم مشهد باشیم. خلاصه او از تهران و ما از شهر خودمون حرکت کردیم و مشهد در کنار هم بودیم. واقعا خوش گذشت. حالا برید عکسا رو ببینید.از خود راضی

مامان نگاه...نگاه پاطنه( فاطمه) سوایه اسبه

فاطمه

منم خوشحال از اینکه دخملی نترسیده و سوار شده. آفرین فاطمه ی نازنینم http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

فاطمه

 

هویااااااااااااااااااااااااا. پپـ......پاطنه بپـــــــــــــــــــ

( یعنی هورااااااااااااااا. فاطمه بپر...بپر)

 Bravo!

فاطمه

میخوام بیم سوسویه مامانی

فاطمه از خوشحالی بازی در پارک بادی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

میم مثه محیا
12 مهر 92 20:06
ایشالله همیشه ب خوشی و گردش
واسه فاطمه گلی


متشکرم مامان محیا خانوم. خیلی لطف دارید . همچنین شما. ایشالله به زودی قسمت شما هم زیارت امام رضا بشه عزیزم
مامان آلما
13 مهر 92 15:28
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه عزیزم افرین به دختر خوب که نمیترسه


ممنون جای شما سبز. آره خیلی عالی بود. مثل رویا می موند.
مامان آلما
13 مهر 92 15:28
سلام---------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بيا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||

---`'"------------------\_|





سلام عزیزم. اومدم
الهام مامان علیرضا
13 مهر 92 18:01
سلام مامان خانم
ممنون از همفکری تون تو قسمت پرسش و پاسخ.
راستش احساس می کنم علیرضا دقیقا از وقتی از پوشک گرفته شده انگشتش و می بره تو دهانش.
البته یکی از دوستان برام پیغام گذاشته بود که شاید برای دندون های کرسی اش باشه آخه می گفت پسرش همین مشکل و داشته و بعد از در اومدن دندون های کرسی خود بخود خوب شده.
دختر شما هم بعد از پوشک نشدن این مشکل و پیدا کرده؟



خب خدا کنه برای همین دندوناش باشه گلم. نه دختر من وقتی رفتم سر کار این کار رو کرد. البته فکر کنم بیشتر زمانی بود که من برای اینکه از تنهایی دربیاد بچه کوچولوی همسایه رو برای همبازی شدن میووردم خونه و موقع رفتن اون دخترم غصه می خورد. فکر می کنم اون موقع بود آره
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 19:24
سلام عزیزم همون که خنده خوشگلی روی لبش هست
فداش بشم چیه درست شده؟



ممنون. خیلی خوشحالم کردی. آره درست شده
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
14 مهر 92 0:06
سلام عزیزم منو ببخش دیر اومدم جوابتو دادم آخه نبودم می خواستم بگم برای این کاری که شما گفتین ضرورت به برنامه فتوشاپ نیست .
1- رو عکس راست کلیک کن
2- گزینه open with رو انتخاب کن
3- از ابزاز گزینه resize رو بزن
4- عدد 50 رو وارد کن و ok بزن
5- جند بار این کا رو بکن تا عکس کوچیک شه
اگ هم می خوای بخشی از تصویر رو هم حذف کنی بخشی که می خوای باشه رو انتخاب کن و از ابزار گزینه crop رو بزن
---------------------
راستی تصویر خانمی که کنار فاطمه جون هست خودتونید ؟
اگر خودتون هستین که از این که روی ماهتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم


سلام مامان علیرضا. هر وقت بیای قدمت روی چشم ممنون
اون تصویر نه خودم نیستم. اما دوست بسیار بسیار عزیزمه که برام مثل خواهر می مونه. اسمش حاجیه فاطمه هست و مامان علی هست . ما با هم هماهنگ کرده بودیم که اون از تهران و من از شهر خودمون طوری حرکت کنیم که توی یه تاریخ مشهد باشیم. بااون که بودیم خیلی خوش گذشت
(زهره)مامان فاطمه
14 مهر 92 15:47
همیشه به تفریح وشادی
اون خودتی پیش دخملی


ممنونم مامان نازنین دخملی. خخخخخخ نه خودم نیستم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
14 مهر 92 18:30
سلام دوباره عزیزم
ممنونم که منو راهنمایی کردی
خیلی مفید بود
زحمت کشیدی این همه به خاطر من تایپ کردی ممنون دوست خوبم


قابل شما رو نداشت عزیزم. باز هم کاری داشتی در خدمتیم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
14 مهر 92 18:53
راستی عزیزم اسم کتابت رو بگو
ما هم بخریم و استفاده کنیم


چشم. کتاب دو جلدی دوستان ماجراجو و سرزمین فرازینسورها " جدیدترین کتابیه که بیرون دادم
منصوره مامان زهره
14 مهر 92 19:31
سلام دوست عزیز برا من بازم همون نی نی خوابیده رو نشون می ده
ان شالله فردا دوباره سر می زنم ببینم چی نشون می ده



ممنون خیلی لطف کردی عزیزم.. خدا کنه زودتر درست بشه. آخه این عکس نی نی خندون دخملی رو خیلی دوست دارم. الهی مامان قلبوش بره
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
14 مهر 92 20:10
سلام مامان فاطمه جون خوبید عزیزم
خوشحالم که بالاخره عکس خندونشو تو پروفایل دیدید قربونش برم
عزیزم با افتخار لینک شدید


منم صمیمانه تشکر می کنم.
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
14 مهر 92 20:12
ببین چه ورجه وورجه هایی میکنه این وروجک
(زهره)مامان فاطمه
15 مهر 92 8:51
خصوصی


مامان خانوم. من متوجه نشدم منظورت چی بود گلم. غیر از این نظر دیگه ای هم گذاشتی؟
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
15 مهر 92 10:24
سلام عزیزم امیدوارم فاطمه جون خوشگل من خوب باشه
بعد از open with یه مرحله رو انگار جا انداخته بودم برات دوباره می نویسم :

1- رو عکس راست کلیک کن
2- گزینه open with رو انتخاب کن
3- برنامه paint رو انتخاب کن
4 -از ابزاز گزینه resize رو بزن
5- عدد 50 رو وارد کن و ok بزن
6-جند بار این کا رو بکن تا عکس کوچیک شه
اگر هم می خوای بخشی از تصویر رو هم حذف کنی بخشی که می خوای باشه رو انتخاب کن و از ابزار گزینه crop رو بزن
6- آخر سر هم save کن (ذخیره)


ممنونم. الان میرم و امتحان می کنم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
15 مهر 92 10:26
در ضمن یادم رفت بگم باعث افتخاره با یک خانم نویسنده آشنا شدم
خدا روشکر که دوستان خوبی در نی نی وبلاگ پیدا کردم که تنهایی های منو پر می کنه چون من در حال حاضر با دوستانم در ارتباط نیستم به خاطر خونه موندن و بچه داری



متشکرم عزیزم. شما لطف دارید. نه بابا من اون قدرها هم خوب نیستم. از خوبی خودته گلم
مامان سونیا
16 مهر 92 10:30
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک



ممنونم همچینین بر کوچولوی نازنین شما عزیزم
مامان سونیا
16 مهر 92 10:31
انشالله همیشه به شادی و گردش باشید و دل فاطمه خانم شاد شاد باشه


متشکرم. سفر همیشه برای روحیه آم خوبه. امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید عزیزم
مامان سونیا
16 مهر 92 10:31
دیگه به ما سر نمیزنید خانمی


از کم سعادتیه گلم. الان خدمت می رسم
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:45
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
گل نـــــــــــــــــــــازم،خوشمل عسلی روزت مبـــــــــــــــارک


مرسی خاله
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:47
جونم چه عکسای نازی
دست مامانی گل درد نکنه
گلم معلومه خدا رو شکر حسابی بهتون خوش گذشته
انشاالله همیشه به گردش و تفریح و خوشی
بازم میام پیشتون الان باید زود برم وگرنه برسام خونه رو متلاشی میکنه


ممنونم مامان برسشام جون. همچنین شما گلم
(زهره)مامان فاطمه
17 مهر 92 12:03
روووووووووووووزت مبارک عزیزم



ممنونم عزییییییییییییییییییییییزم
ژاله مامان آیدا
24 مهر 92 12:07
به به همیشه به گردش معلومه به فاطمه جون هم خیلی خوش گذشته


متشکرم عزیزم