فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

نوشته ای تقدیم به تو

1392/7/19 18:16
نویسنده : مامان اعظم
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی زیبای من.

الان که خوابیده ای و صورت معصومت زیباتر تر از قبل شده دوست داشتم دلنوشته ای برای تو که بهترین مائده ی ملکوتی من هستی  بنویسم.

قلب مامان فقط و فقط و فقط باش در کنارم. سالم و شاداب . با خنده های زندگی بخشت چراغ نیم سوی وجودم را به ماه آسمان هستی گره بزن تا با تو و دست در دست تو بهار را لبخند زنیم. ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

مهتاب را گهواره ی نگاهت کرده ام تا همیشه چشمان زیبایت رو به بالا باشد.آنجا که فرشته ها از طبق عشق گل های باران می پراکنند. آنجا که خدا دستانش را دراز  کرده و نگاه رحمانی خویش را از سر لطف بر ما زمینیان افکنده و جهانی را در خدمت آدمی قرار داده است. که قدرش بدانیم و شکرش را بر کرانه ی قلبمان بکاریم تا درخت قدرشناسی امان به میوه ی معرفت به ثمر نشیند گلکم. این کلمات را برای پانزده  سال دیگرت نوشته ام . و از خدای مهربان می خواهم ه میوه ی مرا و تمام مادران دوست داشتنی را به نهایت خوشبختی رساند

عشق مامان دوستت دارم..........................

 بودنت در کنار من هر روز به تازگی می رسد و بودنم در کنار تو زادروز خوشبختی مرا متجسم نموده عسل شیرین مامان

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان سهند وسپهر
20 مهر 92 8:33
سلام عزيزم ممنونم از لطف و محبت هميشگيت.فاطمه كوچولوي ناز و دوست داشتني رو ببوس عزيزم
میم مثه محیا
20 مهر 92 15:39
ایشالله صد و بیست سال سالم و سرحال زیر سایه ی مامان و بابا باشی و ب حرمت نام قشنگی ک داری،حضرت فاطمه(س) ب زندگیت برکت بده عزیزدل خاله


ممنونم به خاطر دعای قشنگی که کردی عزیزم
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 15:45
عزیزم دلنوشته زیبایی بود متن ادبیتون 20
دعای زیبایی کردید امین
واز اینکه مادارن دیگه رو هم در این دعا سهیم کردید ممنون

انشالله این خوشبختی همیشه در قلب وروحتون باقی بمونه


ممنونم گلم. آدم اگر همیشه توی دعاهاش بقیه رو هم یاد کنه خیلی قشنگ و دلنشین تره. وظیفم بود .
روی ماه بچه های نازنین و دوست داشتنیت رو جای من ببوس حتما



مامان ریحان
20 مهر 92 16:35
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم که فاطمه کوچولوم لپش زخم شده بودمواظبش باش مامانی ازطرف من ببوسش س


چشم عزیزم. واقعا خوشحالم کردی. روی ماه عسل خانومت رو ببوس عزیزم



نی نی دانلود(مامان علیرضا)
20 مهر 92 19:51
خیلی قشنگ بود
انشالهل فاطمه جون من قدر مامانش رو بدونه
واقعا معصومه
واقعا
خدا حفظش کنه





منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:58
سلام عزیزم یه سوال مطرح کردم تو پرسش و پاسخ با عنوان " چقدر به فکر دیگران هستیم"
دوست دارم نظرتون رو بدونم...
در ضمن جواب ها بعدا تو وبلاگ "فرزند مهدوی" گذاشته میشه


چشم. اومدم
مامان آلما
21 مهر 92 11:51
عالی بود


خودت گلی عزیزم. گل برای چی. ممنون. خوشحالم کردی
(زهره)مامان فاطمه
21 مهر 92 15:37