فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

خمیر بازی و نبوغ فاطمه

1392/5/13 1:43
نویسنده : مامان اعظم
255 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز من از سر کار که برمی گشتم برای خوشحال کردن دل دختری سه سالم که فکر می کردم بزرگ شدهگریه یک بسته خمیر بازی خریدم و بهش دادم.

اونقدر ذوق کرده بود که نگو. اولش گردی درست کرد و بعد هم با شعری که زیر لب می خوند یه چیزی درست کرد که باور بفرمایید اگر خودش نگفته بود این مامانیه من فکر می کردم حتما می خواسته ماموت  عصر یخبندان را درست کنه. از بس که بینیش بزرگ بودابرو

حالا از همه ی اینها بگذریم. رفتم توی آشپزخونه و از اونجا نگاش می کردم تا مواظبش باشم. دیدم داره النگو درست می کنه . و منم خوشحال از ابتکارات نابغه ی کوچولوم به شغل شریف آشپزی پرداختم.

چشمتان روز بد نبیند بعد از یه مدتی که رفتم دیدم شکلش شده عین این شکلک یاهو هستاسبز . فهمیدم بعله خانوم خانوما خمیر بازی را با آدامس خرسی عوضی گرفته و جوییده. تا اینکه خودش حالش به هم خورد و با دوتا کف دست زبان بیچاره اش را تمیز می کرد

دیگه حال منو که نگو دوییدم به سمتش و اقدامات لازم را انجام دادم. این هم از آخر و عاقبت خمیر بازی خریدن ما و نبوغ فوق العاده پرنسس کوچولومونقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

طراح وبلاگ
13 مرداد 92 2:17
سلام. اینجا قالب های سفارشی قشنگی داره و با عکسای خودتون و دلخواه خودتون قالب های سفارشی قشنگی درست میکنه. حتما سر بزنید. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb
ღمامان على اكبرღ
13 مرداد 92 5:58
سلام خواهش میکنم کاری نکردم.وظیفه م بود.
انشاالله خدا فاطمه خانم رو براتون حفظ کنه.


متشکرم عزیزم. خدا علی اکبر کوچولو را هم واسه ی شما نگه داره
ریحانه
13 مرداد 92 8:33
سلام بر گوگولی ها!!!

ماشاا... این بچه ست یا قند عسل؟؟؟؟

من که نفهمیدم.. راستی من شما رو لینک کردم اگر میشه شما هم ما رو لینک کن....

متشکرم عزیزم. منم شما را با افتخار لینک می کنم

با تشکر . ریحانه


شادي
16 مرداد 92 9:35

واي ابجي از دست فاطمه