فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

مسابقه ی نی نی های شکمو بالاخره تموم شد

1392/5/19 15:23
نویسنده : مامان اعظم
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بر همه ی دوستان شرکت کننده در مسابقه ی نی نی های شکمو

بالاخره تموم شد و خاطره ی زیبای دیگری بر خاطرات ما اضاف.

البته جمع کل رای های ما 86 تا بود و من چون تبلیغ چندانی نکرده و به خودمم زحمت نداده بودم واسم راضی کننده بود.

می دونید خیلی خوشحالم که این مسابقه برگزار شد چون از طریق یکی از دوستان که توی وبلاگ خودم برای دخترش تبلیغ کرده بود با این سایت آشنا شدم. برای فاطمه ی نازنینم وبلاگ ساختم  و با مامانای خوبی آشنا شدم

بخاطر همین هم احساس یک برنده را دارم و از مدیر سایت هم تشکر می کنم

در آخر هم از تمام کسانی که لطف کردن و به عکس ارسالی ما رای دادن صمیمانه تشکر و از خدا براشون سلامتی را آرزو می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان علی قند عسل
19 مرداد 92 15:41
آره تموم شد
اما من اصلا راضی نبودم


سلام عزیزم
فراموش کردی آدرس بذاری. آخی چرا راضی نبودی؟
زهره(مامان.فاطمه)
19 مرداد 92 16:35
سلام.عزیزم.ازآشناییتون.خوشحالم.
باافتخارلینکتون.کردم.


من هم همین طور. بله حتما چرا که نه. شما هم با افتخار لینک شدید
باران مامان زهرا
21 مرداد 92 0:53
دخملی تو همیشه بنده هست چون مامانی مثل شما داره
مینا
24 مرداد 92 12:57
مبالکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
بابا مبلاک باششششششششششه