فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

عکس تا یک سالگی دخملی

1392/5/21 0:23
نویسنده : مامان اعظم
302 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه

فاطمه

فاطمه

فاطمه

مامان جان این هم یه تعداد از عکسای تا یک سالگیت که موهات خیل کوچیک بود. اون موقع تپلی بودی ماشالله

اما نمی دونم چرا الان لاغر شدی عزیزم. مهم نیست فقط سالم باش و بخند تا دنیا برای من لبخند بزند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آلما
21 مرداد 92 0:42
نازی. چه کوچولو بودی آلما هم وقتی کوچیک بود مو نداشت


وقتی بی موان بامزه میشن
باران مامان زهرا
21 مرداد 92 0:52
عزیزم. چقدر تپلی و نااااااااازه این دخملی
مامان سهند و سپهر
21 مرداد 92 8:35
خدا براتون نگهش داره . هزارماشالا
ممنونم از لطف و محبتتون ماماني.


متشکرم عزیزم. خدا گل پسرای شما را هم نگه داره
زهره(مامان فاطمه)
21 مرداد 92 8:55
ماشااله به فاطمه خانم.ناز بوده وهست .
چه جالب شما هم روروک رو میبستی بابند مامان منم وقتی فاطمه رو میزاشتم پیشش بابند میبست روروکشو البته خونه خودم چون بزرگ نیست نبازی به بستن نبود


[
ژاله مامان آیدا
21 مرداد 92 12:39
چه دختر نازی خدا حفظش کنه.
مامانی لینکتون کردم


متشکرم
انسیه نظری
21 مرداد 92 15:36
سلام ماشالله دختر کپلی من از بس سیطنت می کنن لاغر می شن انشالله سلامت باشه با
مامان دیانا
24 مرداد 92 11:51
اخی چه ناز بوده
ایشالله همیشه سلامت باشه
شما رو لینک کردم


متشکرم. منم شما را لینک می کنم
مینا
24 مرداد 92 12:55
چه نینی ناز و خومشلـــــی


مینا
2 شهریور 92 15:12
سلام این وب جدیدمه وب قبلیمو مسدود کردن


چه بد شد. ممنون که خبرم کردی