فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

امروز تولد خودم یعنی مامان اعظم هستش

1392/6/1 14:58
نویسنده : مامان اعظم
334 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکم شهریور تولد خودمه. اما چون بابا حسین مسافرته من حتی خودمم یادم نبود و چندان برام مهم هم نبود تا اینکه اس ام اس همراه اول و بانکی که حساب دارم دریافت کردم. جالبه اونا بهم تبریک گفتن و یاداوری شد برم. خب مامانی تولد مامان اعظمت مبارک باشه. دارم خودم به خودم تبریک می گم .

دختری هم اینجا داره با عروسکاش صحب می کنه. یکی را هم توی بغل من گذاشته.

این روزها داره تغییرات خیلی بزرگی توی زندگیمون اتفاق میوفته که امیدوارم و از خدا می خوام باعث خوشبختیمون بشه. احتمالا از این شهر به یک استان دیگه نقل مکان کنیم . بابا حسین هم داره یه ماشین می خره احتمالا پژو پارس یا سمند باشه. چون بیشتر از این دو نوع خوشش میاد . بعدش هم یه تغییر شغل اساسی. همه ی این موارد باعث شده کمی همه چی قاطی پاطی باشه. اما جالب و شیرینه.

خب این هم از پست امروز و خاطرات شیرین عسل دختری و مامانیبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زی زی
1 شهریور 92 16:05
تولد تولد تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی.
این هم هدیه ناقابل از طرف من و ستیلا


چه هدیه ی شیرین و دلچسپی . ممنونم عزیزم. واقعا خوشحالم کردید
مامان سونیا
1 شهریور 92 16:26
تولدتون مبارک انشالله که 120 سال عمر کنید و سایه اتون روی سر فاطمه عزیز باشه
شاد و سعادتمند باشید
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خیلی خوشحالم کردی عزیزم. همکار خوبم
مامان سهند و سپهر
2 شهریور 92 7:51
تولدت مبـــــــــــــــــــــارك ماماني مهربون
ايشالا 120 سال سالم و سربلند در كنار دخمل گلت و همسر مهربانت اين روز و جشن بگيري.
تغييرات به كام باشد ايشالا.




تو عزیزمی خانمی
مامان آلما
2 شهریور 92 9:20
تولدت مبارک عزیزم. ایشالا همیشه خوشحال باشی و خوشبخت در کنار خانواده ت


متشکرم گلم. خیلی گلید که سر زدید مامان مهربون
ژاله مامان آیدا
2 شهریور 92 16:27
مامان اعظم جون تولدت مبارک عزیزم انشااله همیشه سالم و شاد باشی و دخملی ناز کنارت باشه .


وای ممنونم عزیزم. خیلی خوشحالم کردی
مادر فاطمه
2 شهریور 92 19:10
تولدتون مبارک
زعفران بانو
5 شهریور 92 22:57
عزیزم تولدت مبارک


متشکرم عزیزم و ممنونم که سر زدی گلم. دختر گلت را جای من ببوس
بهار مامانه برسام
6 شهریور 92 21:25

خانمی تولدت مبارک
شرمنده با تاخیر تبریک میگم
انشاالله 120 ساله بشی و همیشه سالم و خوش باشی



متشکرم عزیزم
میم مثه محیا
9 شهریور 92 10:12
تولدت مبارک باشه(با کلی تاخیر)

وااای چقدر تغییر

انشالله همشون خیر باشن براتون

اینجوری زندگی از رکود درمیاد




هر وقت بیای واسه ی ما عزیزی گلم. آره قرار بود از استان خودمون بریم ولی خدارا شکر کنسل شد. غریبی برام سخت بود
مینا
19 شهریور 92 10:40
تولدتون مبارک ایشالا یه
عالــــــــــــــــــــــــمه ساله بشین