فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

فاطمه و مهمونای کوچولوش

1392/6/10 23:04
نویسنده : مامان اعظم
456 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه

یگانه

این هم یگانه دوست عزیز دخملی که همون روز با دوستم زینب جان اومدن خونمون

فاطمه الزهرا

"من مامانمو می خوام....مامانی جونمو می خوام."

فاطمه الزهرای عزیزم گریه نکن قربونت برم

فاطمه الزهرا داره دنبال مامانیش گریه می کنه. اگه می دید دخملی من چجوری نگاش می کرد. نوازشش می کرد تا آروم شه. الهی من فدای قلب مهربونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان دنی گلی
11 شهریور 92 0:24
سلام فکر نمی کردم اینقد سریع بیایی فکر کردم تو سفر هستین(میتونم بپرسم اهل کجایین؟؟ مایلید همدیگه رو لینک کنیم؟؟؟؟چونکه بچه هامون تقریبا هم سن هستن/


البته که مایلم. با کمال میل. ببخشید این یکی دیر شد. آخه نتونستم به نت سر بزنم . دنی کوچولو رو جای من ببوس
مامان آلما
12 شهریور 92 18:40



سلام عزیزم. خیلی گلی که در نبودم سر زدی این هم چند بار. متشکرم
مامان سونیا
16 شهریور 92 9:14
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر بر فاطمه خانم مبارک
مامان سونیا
16 شهریور 92 9:32
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر بر فاطمه جون مبارک


متشکرم عزیزم
مامان دیانا
16 شهریور 92 13:47
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک


بسیار زیبا
مامان ملینا
16 شهریور 92 14:25
برآیینه جمال داور صلوات / بر روشنی چشم پیمبر صلوات برحضرت معصومه فروغ سرمد / بر دسته گل موسی جعفرصلوات . . . فاطمه خانم جون روزت مبارک
میم مثه محیا
16 شهریور 92 15:41
من از تو گلبنی بهتر ندیدم /
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم /
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

فاطمه جان،عزیزم روزت مبارک



روزدختر بر محیا خانم عزیز هم مبارک باشه. ممنونم عزیزم
مینا
19 شهریور 92 10:37
چه مهربوننننننننننننننننننن


خخخخ. آره خیلی . مثل خودت مینا جان
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
22 شهریور 92 18:35
سلام عزیزم
دلم برات تنگ شده خبری ازت نبود اومدم فهمیدم رفتی مسافرت اونم زیارت امام رضا اونم روز تود آقا خیلی منقلب شدم
انشالله زیارت قبول باشه
هر چند تو انقدر خوب و پاکی که لیاقت داری این موقع زیارت بری
انشالله مکه کربلا بری و ما لایق باشیم که ازت التماس دعا بخوایم
این مسافرت رو که قسمت نشد التماس دعا بخوام شاید یاد من هم بوده باشی



سلام مامان علیرضا. خیلی شرمنده که نششد خبرتون کنم. اما توی حرم که بودم اصلا شماها دوستایب خوبم را فراموش نکردم. منم دلم براتون یه ذره شده بود. باور بفرمایید وقتی داشتیم برمی گشتیمیکی از کارایی که واقعا برام مهم بود دوست داشتم زودتر بهش برسم خونه های مجازی شما بود.
متشکرم که در نبودم سر میزدی. این از خوب بودنته گلم. امیدوارم خودت و کوچولوت و تمام خوبیهات همیشه بمونید و در پناه حق باشید
شما همیشه منبع لیاقتید عزیزم. ان شالله قسمتت بشه بری زیارت گلم
(زهره)مامان فاطمه
24 شهریور 92 9:25
سلام مامانی خوبی ؟فاطمه جون خوبه .نیستی کم پیدایی


مسافرت بودم زهره جون. ممنونم که اومدی و توی فکر ما هم بودی. خیلی ماهی آبجی
میم مثه محیا
25 شهریور 92 0:32










یه باغ گل تقدیم شما














خودت گلی مامان محیا . قربون ایییییییییین همه محبتت
زعفران بانو
25 شهریور 92 13:13
فاطمه کوچولوو میزبان مهربوون مارو ببین فداش



قربون شما عزیزم. حال دختر گلت چطوره؟ روی ماهشو ببوس
مامان آلما
26 شهریور 92 15:53
سلام مامانی. هنوز برنگشتین؟ خوش بگذره


متشکرم گلم که در نبودم سر میزدین. وفاداری به این میگن
زینب
15 مرداد 94 14:19
سلام
مامان اعظم
پاسخ
علیک سلام زینب جان