فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

ما از سفربرگشتیم

1392/6/29 11:03
نویسنده : مامان اعظم
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...سلام...سلام

 

ما برگشتیم. نمی دونید چقدر دلم براتون تنگ شده بود.    Falling In Love 2

کلی عکس و خاطره داریم که دوست داریم تو شادی با هم شریک باشیم. اگه بدونید این جوجوی ما تو سفر چه کارایی می کرد؟!!!!!!!!!!!!

توی حرم امام رضا همه ی شما عزیزان تو خاطرم بودید و از آقا خواستم هر کس حاجتی داره ناامید نشه.

نظرات قشنگتون را خوندم اما بذارید بشینم اول جواب بدم و بعدش تایید کنم. خیلی دوستون دارمPendant

اما چون الان کلی کار دارم که باید انجام بدم  سر فرصت خدمت شما  Angel 3 زمینی می رسم. خیلی گلید مامانای مهربون. Kisses  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نیاز
29 شهریور 92 12:46
زیارت قبول ابجی..ببخش گرفتارم که نیومدم پیشت...



سلام نیاز جون. هر وقت بیای قدمت روی چشم
مامان آلما
29 شهریور 92 18:50
سلام. رسیدن به خیر خوش گذشت؟ زیارتتون قبول



سلام مامان آلمای عزیز. متشکرم عزیزم. دلم واستون تنگ شده بود. روی گل آلما جون را ببوس
(زهره)مامان فاطمه
30 شهریور 92 13:58
رسیدن بخیر عزیزم زیارت قبول






متشکرم زهره جان. ان شالله قسمت خودت بشه گلم. روی ماه دخترت را ببوس


نی نی دانلود(مامان علیرضا)
30 شهریور 92 23:32
سلام عزیزم
رسیدن بخیر
انشالله خوش گذشته باشه
حرم امام رضا که بهشته واقعا بهشته
انشالله بری مکه کربلا
فاطمه جون رو ببوس



سلام مامان عزیز و دوست خوبم. باور بفرمایید دلم واقعا براتون تنگ شده بود. بله مشهدالرضا واقعا قطعه ای از بهشته
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
1 مهر 92 0:03
سلام خانم
اومدم تشکر ویژه کنم
خیلی به من لطف داری
من رو کلی شرمنده کردی عزیزم
انشالله همیسه به سفر وساد و پیورز و خانوده همیشه کنارت باشه و خداوند خانواده خودت و همسرت رو براتون حفط کنه
فقط اینو می تونم بگم



شما لیاقتتون خیلی بیشتر از اینهاست مامان علیرضا جون. منم صمیمانه تشکر می کنم
زعفران بانو
1 مهر 92 9:23
اخ جوووون مشهدی فاطمه اومد زیارت قبووولسوغاتی ما یادت نره


متشکرم عزیزم. قبول حق
مامان سهند و سپهر
2 مهر 92 9:57
سلام ماماني رسيدن بخير . زيارتتون قبول حق


متشکرم عزیزم. دیروز هر کاری کردم قسمت نظراتت باز نشد که حالتون رو بپرسم . بچه های خوبم حالشون چطوره
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 10:12
متظر عکسهای قشنگت هستم


چشم. در اولین فرصت آپلودشون می کنم زهره جون. اونقدردرگیر گردگیری خونه شدم که نگو
مامان دیانا
3 مهر 92 0:42
سلام عزیزم زیارت قبول
از طرف من فرشته نازتو ببووس






میم مثه محیا
4 مهر 92 23:29
زیارت قبول عزیزم انشالله همیشه ب سفر و شادی ممنون ک فکرمون بودی
مامان سونیا
7 مهر 92 12:09
سلام خانمی خوبید فاطمه جون خوبند زیارت قبول


سلام عزیزم. متشکرم مامان سونیا. خوبید ان شالله
روی ماه قند عسلیتون رو جای من ببوس