فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

فاطمه و شاهچراغ و شیراز

1392/7/11 19:11
نویسنده : مامان اعظم
472 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه و شهر شیراز .... شهر شعر و ادب و زیبایی

ای جااااانم. قربون اون ژستای دلربات بره مامان

فاطمه

 

 

مامانی دوس ندایم اینجا بشینم. بهیم پاک بازییییییییییی

 

فاطمه

 

مامانی مننون بیام اسبابازی خَیدی

 

 

فاطمه جیگولی

 

توی پست بعدی بقیه ی عکسای این جوجوی ناز مامان رو میذارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان سهند و سپهر
3 مهر 92 8:31
نمي دونم چرا عكسهاتون اصلا براي من باز نميشه.
بايد برم از خونه هم امتحان كنم ببينم اونجا باز ميشه دلم براتون تنگ شده بود.
راستي از لطف و محبتي كه داري نسبت به ما ازت ممنونم و سپاسگزار.
ولي من ديگه چيزي نخواهم نوشت از سهند و سپهر. حتي با رمز.


برای دوستان که باز می کرد. حالا شما هم از یه مرورگر دیگه هم امتحان کنید
متشکرم. در هر صورت به تصمیمتون احترام میذارم عزیزم
مینا
3 مهر 92 15:08
به وب جدیم سر بزنید همون شکلکستان مینا ست


چشم مینا جان
میم مثه محیا
4 مهر 92 23:31
به به خانوم خانوما چه خوش تیپ و خوشگل شده

فقط حیف ک واسه دیدن عکسای نازس باید گردن کج کرد!!


آره. نمی دونم چکار کنم تا درست بشه. باید توی طرح سوال مطرحش کنم. شاید یکی بتونه کمکم کنه
میم مثه محیا
4 مهر 92 23:32
راستی مامان خانومی چی مینویسی؟خیلی خوشحالم ک با مامان هنرمندی مثه شما آشنا شدم


متشکرم. رمان علمی تخیلی و داستان کودک. حوزه یتخصصی کودک و نوجوان
الهام (مامان امیرعلی جون جیگرم)
5 مهر 92 20:00
سلام عزیزم وسوالت رو خودندم ویندوزت چنده چون ویندوز سون یا هشت یه یاxpیه گزینه داره که عکس رو می چرخونه اگه میخوای بیا کمکت کنم
الهام (مامان امیرعلی جون جیگرم)
5 مهر 92 21:39
سلام حالا فهمیدم
در این مواقع دو روش داره یکی که موقع باز شدن پنجره مخصوص آپلود روی عکست کلیک را کن و دکمه پیریویو یا پیش نمایش رو بزن
روش دوم قبل از این که عکسارو آپلود کنی اونا باز کن و بچرخونش
اگه باز هم کمک خواستی در خدمتم


متشکرم مامان امیر علی. امتحان می کنم تا ببینم می تونم یا نه
سرزمين شكلك هاى متحرك
6 مهر 92 17:18
به منم يه سر بزنيد
مامان سهند و سپهر
7 مهر 92 11:21
سلام عزيزم . متوجه شدم كه از خونه مي تونم باز كنم وبتون و . اما اينجا عكسها باز نميشن .
خيلي عكسهاي زيبايي بود دخمل گلتون و خدا نگهداره براتون . هميشه به سفر و خوشي و شادي.
ممنونم از محبتت عزيزم


متشکرم. منم برای شما بهترینها رو آرزو می کنم
(زهره)مامان فاطمه
7 مهر 92 12:04
جیگر منه بااین زبونش وعکساش
ماشااله .مامانی خوب عکسارو اونوری میکردی میزاشتی


خخخخخ. متشکرم. اگر می تونستم که غمی نداشتم. حالا سعی می کنم عکسای بعدی ایشالله
فاطمه زهرای نازنین رو ببوس
(زهره)مامان فاطمه
7 مهر 92 12:05
خصوصی عزیزم اگر تیکشو نزدم تایید نکنی


چشم زهره جون. هواسم بود عزیزم
مامان آلما
7 مهر 92 13:34
واییییی خاله جون چه تیپی زدی. قربونت بشم من


مچکرم خاهه جون
مامانی محمد طاها
7 مهر 92 16:04
سلام مامانی وای که جم عکسها چقدر بالاست حجمشون رو بزار روی 70 تا راحت تر دیده بشه بعدم عکس ها رو بچرخون راحت ترینش با خود ویندوز هست همون فلش چپ و راست بعدم با پیت یا فتوشاپ حجم عکسها رو کم کن دو ساعت صبر کردم تا عکسهای دختر نازمون رو ببینم فدات بشم گل دختر این گلها هم برا دختر نانازیمون


متشکرم مامانی عزیز. چشم حتما با کم کردن حجم عکس بایداین مشکل رو حل کنم. روی ماه محمدطاها رو جای ببوس
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 11:00
سلام عزیزم
خوبی
ما تو پرسش و پاسخ نظرت شما رو در مورد حجاب خوندیم و استفاده کردیم
دختر گلت خوبه
اومدم حالت رو بپرسم عزیزم



متشکرم مامان خوب علیرضا. منم نظرات دوستان رو دنبال میکردم. صحبت های شما قابل تامل بود.
شما لطف دارین گل من
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 22:24
خانم گل مهربونم ممنون از محبت و مهربونیت
قربونت شم به خدا منم دلم براتون تنگ شده بود خدا میدونه همش لحظه شماری میکردم بیایم تهران از یه طرفم وقتی میری شمال دیگه دلت نمیخواد برگردی اگه اصرار من نبود مامانم و داداشیم بدشون نمی یومد بازم بمونیم
خلاصه که آدم قدر دوستای گلی مثل شما رو اینطور مواقع بیشتر میفهمه
به خودم می بالم که با مهربونایی مثل شما دوستم
ناز دخمل خوشملمون رو از طرف من ببوس خانم گل
بازم ممنون از محبت و لطفت


تو عزیزمی گل من. معلومه که بهت سر میزنم. آخه بانوی ماهی مثل شما و پسر نازی مثه برسام رو نمییییییشه فراموش کرد
مامان امیرمهدی
9 مهر 92 9:27
سلام عزیزم ماشاالله به دخمل شیرزبونت خدا حفظش کنه
راستی به ما سر نمیزنین ها
دخملتو ببوس


سلام مامان امیر مهدی عزیز. از کم سعادتیه. چشم حتما میام. متشکرم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
10 مهر 92 7:44
سلام تو پرسش و پاشخ متوجه شدم کتاب هم چاپ کردی بابا یه امضا هم به ما بده
دختر گلت چطوره خوبه، خودت خوبی
اگه بتونی من رو هم راهنمایی کنی خیلی ممنون می شم. من هم دوست دارم بدونم راجع به چاپ کتاب
آخه من جزوات زیادی در زمینه کامپیوتر دارم . تازه شاعر هم هستم یه سری شعرهام هم نسبتا بد نیست البته بیشتر برام انتشار مطالب در مورد کامپیوترم مهمه
اگه راهنماییم کنی خیلی ممنون می شم دوست جونم


سلام عزیزم. چشم خدمت میرسم.
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
11 مهر 92 1:26
عزیز خاله خیلی ناااااازی ماشاالله خدا حفظت کنهممنون که بهمون سر زدید بازم منتظر حضور گرمتون هستم


خواهش می کنم ماماتن فاطمه جون. منم متشکرم که به کلبه ی مجازی دخملیم سر زدی. ترنم جون رو ببوس