فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

پست ویژه ی ویژه ی دوستان گلم

1392/10/3 10:26
نویسنده : مامان اعظم
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگی. امیدوارم حال همتون خوب باشه. راستش غیبتم مثل اینکه ناخواسته داره طولانی میشه که اونم دلیل داره و سر فرصت طی پستی می ذارم. اما حالا اومدم که فقط و فقط از دوس جونیایی که در نبودم قدم رنجه فرموده و تشریف اوردن به این کلبه ی کوچیک، صمیمانه تشکر کنم.

مامان مهربون سهند جون و سپهر گلی _ مامان سونیا خانمی_ مامان علیرضا عشقم (توت فرنگی) _ مامان پرنسس و شاهزاده کوچولوی عزیز _ مامان محیا ی نازنین_ آبجی خوبم مامان مرمر_ عزیز دوست داشتنیم مامان آلما_ زهره خانم گل مامان فاطمه الزهرای نازنین و ژاله جون مامانی آیدای خوشگلم و .....

مامانای مهربونی که اومدید من واقعا واقعا به وجودتون افتخار می کنم و دعا می کنم زودتر دوباره بیام به جمعتون.

روی ماه و قشنگ و نازنین همه ی شماها رو از همین جا می بوسم و کوچولوهای گلتون روهم همین طور

پس به امید روزی که دوباره با وقتی بیشتر برگردم. قلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان آلما
3 دی 92 15:09
خواهش میکنم دوست جونیییییییییییی دلتنگ شما و فاطمه کوچولو هستیم امیدوارم هرجا هستین سالم و خوشبخت باشین
مامان مرمر
10 دی 92 2:57
خداوند را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند
مامان مرمر
14 دی 92 12:35
بشارت باد حلول ماه ربیع امشب به عشاق حسین(ع) زهرا(س) دهد مزد عزا یک عده را درمان دهد یک عده بخشش در جزایک عده را مشهد بردیک عده را دیدارحجباشد که مزد ما شود
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 دی 92 19:18
الهی قربونت برم عزیزم تو هم عشق منی فدات بشم دلم براتون یه ذره شده عزیزم راستی گلم : امروز اومدم خبری بهت بدم سایت سرزمین کودک با آدرس sarzaminekoodak.ir رو با موضوعات مادرانه و کودکانه افتتاح کردم خوشحال میشم به سایت بپیوندی و من رو همراهی کنی
مامان آلما
18 دی 92 20:57
سلام خانومی. در چه حالین؟ خوبین همگی انشالله؟
شبنم
21 دی 92 0:55
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مامان سونيا
25 دی 92 10:56
سلام خانمي خوبين چه خبر فاطمه جون خوبند پس كي بر ميگرديد منتظر خاطرات جديد فاطمه جون هستيم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 دی 92 4:56
سلام عزیز دلم خوبی الهی قربونت برم دلم برات یه ذره شده کی بر می گردی دهتر نازت خوبه ببوسش از طرف من
maman sonia
29 دی 92 13:29
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
مامان سهند و سپهر
1 بهمن 92 12:45
عزیز دلم. امیدوارم بزودی با سلامتی و خوشی و خبرهای خوب خوب برگردی خانومی دخمل خوشگلمونو ببوس
زی زی
4 بهمن 92 8:08
سلام عزیزم.کم پیدایی؟!!!!فاطمه کوچولو در چه حاله؟خودت خوبی؟بیا پیشمون.
مامان امیرمهدی
5 بهمن 92 12:25
سلام خوبین؟فاطمه جون خوبن؟از عوض من بوسش کن به ما هم سر بزنین
مامان سونیا
27 اسفند 92 22:49
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامانی درسا
10 فروردین 93 21:35
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت