فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

بدون عنوان

1392/11/8 10:37
نویسنده : مامان اعظم
469 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان خوب و بهتر از گلم

اونقدر دلم برای خودتون و کوچولوهای عزیزتون تنگ شده که دوست دارم همین جا بشینم و گریه کنم. اما هنوز برام مقدور نیست برگردم. دعا کنید منم دوباره هر روز ببینمتون و  کارای دوست داشتنی بچه های گلم تو وبلاگاشون رو دنبال کنم

دوستتون دارم. من و فاطمه حالمون خوبه. خدا کنه شما هم همیشه سالم و خوشبخت باشید. ببخشید خیلی عجله ای شدبای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان آلما
8 بهمن 92 13:21
ریحانه
8 بهمن 92 14:15
یه خبر عااااااااالی داداشم شنبه این هفته یعنی دوازده بهمن به دنیا می آد
ریحانه
12 بهمن 92 18:33
سلام: بالاخره فینقیلی ما تشریف آوردند الهی قربونش برم از مدرسه که اومدم کیفمو انداختم....
توت فرنگی (مامان علیرضا)
13 بهمن 92 13:17
سلام خوبی عزیزم ممنون سر زدی خیلی خوشحال شدم دیدم دوباره اومدی خدا رو شکر خوبین ببوس فاطمه جون منو رو ایشالله در آینده نزدیک مشکلات بر طرف بشه و دوباره به همون وشع سابق برگرده
مامان سهند و سپهر
30 بهمن 92 12:32
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:26
سلام عزیزم خوبین کجایید خوب زود بیاین ببینیم چرا غیبت آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببخشید منم مدتی نبودم بعد هم که اومدم یه اتفاقی برامون افتاد که حوصله اومدن به نت رو نداشتم فاطمه ناز رو ببوسین زود بیاین منتظرتونیم
میم مثه محیا
6 اسفند 92 16:11
ما هم دلتنگتیم عزیزم انشالله زودتر برگردی
زهره(مامان فاطمه)
7 اسفند 92 9:05
سلام بابا دیگه خیلی کم پیدا شدی خانمی ومامنتظر برگشتتون هستیم ببوس دخملی گل رو
عشق مامان و بابا منتظرتیم
21 اسفند 92 13:00
سلام مامان فاطمه خانوم مشکل منم تنبلی تخمدانه، قراره از ماه بعد آمپول گنال بزنم، برام دعا کن
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. اصلا نگران نباش. خدا خودش توی زمانی که حتی فکرش رو هم نمی کنی جوابت رو میده. منم صمیمانه از خدا می خوام
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:48
عیدی مارو با یه عکس ناز و یه پست ویژه از فاطمه گلی تکمیل کن ک دلمون حسابی واسش تنگ شده
میم مثه محیا
26 اسفند 92 22:37
کاش تقویم ما ادما یه جور دیگه بود عیدمون رنگ قرمز ماهی وسبزی سبزه نبود خونه تکونی ولباس جدید نبود عیدمون لحظه ای بود که می تونستیم دل بشکنیم اما نشکستیم عروسیمون لحظه ی پیوند عقل ودلمون بود تولدمون به دنیا اومدن انسانیتمون بود مرگمون پایان یه قصه ی حماسی بود نه یه داستان غم انگیز تکراری دلم یه تقویم بدون تاریخ شمسی وقمری ومیلادی می خواد عید دلتون پیشاپیش مبارک
ساناز
27 اسفند 92 20:43
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:35
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
مامان آلما
6 فروردین 93 12:35
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
زهره(مامان فاطمه)
9 فروردین 93 12:38
سلاااااااااااااااام عیدتون مبارک ایشااله سالی پراز سلامتی ونشاط پیش روتون باشه
مامان سونیا
31 فروردین 93 16:58
ای زن،‌ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده‌ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده‌ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک
مامان مرمر
8 اردیبهشت 93 12:06
روزتون مبارک
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 11:34
مامان فاطمه غبتت دیگه خیلی طولانی شده ها . .$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, با دو پست جدید آپم
مامان سیده نیایش
14 تیر 93 23:52
سلام عزیزم من خیلی وقته نیستم .چقد دلم هواتون کرده
مامان سونیا
5 مرداد 93 10:26
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامانی فاطمه
24 مرداد 93 14:10
بسلامتییییییییییییییییی خوشحال شدم عزیزم ببوس روی گل دخترو ممنونم عزیزم. چشم