فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

تولد حضرت معصومه و روز دختر

1393/6/5 18:39
نویسنده : مامان اعظم
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امروز که روز تو و همه ی دخترای گله. گفتم بیام یه جشن کوچولو اینجا برات و همه ی دختر کوچولوهای نی نی وبلاگی بگیرم

 

روزت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم. ان شالله صد سال زنده باشی گلم. امروز تولد بابایی هم هست. این خیلی خاص و شیرینه. یعنی روز کل خونواده من. خدایا شکرت

 

 شکلکهای جالب آروین

 

عزیزم این هم از کادوی این روزت. برات کفش خوشگل گرفتم اما فرصت نشده عکسش رو بذارم

امروز یه روز خاصه چون به نام پاک ترین فرشته ی الهی ثبت شده. امروز روز زیباترین فرشته های زمینیست که خدا یه دونه اش را توی دامن من انداخته. خدایا هزار بار شکرت

عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم روز تـــــو و بابایی مبارک

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

يک لباس بخريـد ، بيـســت و هفــــت لبــاس ببريد
5 شهریور 93 19:28
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "با خريد يک لباس صاحب بيـســت و هفــــت لبــاس بشـــي" ؟؟ مگه نه؟؟ فکرشو بکن اگه مي خواستي بيـســت و هفــــت تا لباس!!!بخري چقدر بايد بابت پول ميــــدادي؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و صاحب بيـســت و هفــــت تا لبــاس بشيد ... ابتــدا خريــد کنيد و بعــد از دريافت ، مبلـغ را پرداخــت کنيد شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.... واقعا
مامان امیرحسین
5 شهریور 93 20:50
سلام دوست عزیز از اینکه پیشمون اومدید ونظر گذاشتید ممنونم. بعدهم روز دختر را به شما دخمل ناز تبریک میگم ایشالله خدا برا پدر ومادرت نگه داره.به به چه روز خوبی هم تولد بابایی وهم روز دختر به هر دوتون تبریک میگم .در کنار خانواده شاد وسلامت باشید. بازم به ما سر بزنید این باعث افتخار ماست سلام گلم. متشکرم عزیزم آره واقعا برام روز دوست داشتنی ای بود. همچنین شما شاد و پیروز باشید. چشم. مطمئن باشید .
مامان مبینا
6 شهریور 93 8:00
تبریییییییییییییک میگم.هم به دخمل گلتون هم به بابایشصدسال به این سالها به منم سر بزنید ممنون عزیزم.
آیسان مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 9:07
سلاااااااااااااااااااااااام...روزتون بخیررررررررررر..روز دختر به فاطمه جونم مبارککککککککککککک سلام. روز شما هم به خیر و شادی . تو عزیز دلمی. ممنون از این همه محبتت گلم
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 9:08
تولد همسرتونم مبااااااارک.. یه دنیا سپاس
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 9:09
چه روز خوبی امروز براتونه..ایشاللله هر روزتون درگیر چنین شادیها و خوشیها باشه آره مامانی ماهان جون. شما هم همیشه به شادی
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 9:10
هزار ماشالله به فاطمه خانوم ناز ناااااازی متشکرم گلم
مامان ناهید
6 شهریور 93 10:58
. عرضی ندارم بانو فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می آید که مادر بزرگ میشوی پس جدا از همه ی ناپاکیها ، تو پاک بمان ! فاطمه ناز خوشگل روزت مبارک عزیزم تو عزیز دلمی مامان ناهید. ممنونم
مامان فاطمه
6 شهریور 93 15:49
سلام گلم روز دختر نازت مبارک
مریم طلایی
6 شهریور 93 16:35
سلامــــــــــــــــــ خوب من باید خیلی خوشحال باشم که یک نویسنده هم وب من ومی خونه! خوشحال میشم اسمتون رو هم بگید تا هر وقت کتابتون و جایی دیدم تهیه کنم موفق و پیروز باشید عزیزم! سلام دوست عزیز. ممنون از شما خدمت میرسم
مامان حوریه
6 شهریور 93 19:19
سلام به به چه جشنی فاطمه خانوم روزت مبارک ممنونم خاله
مامان ناهید
6 شهریور 93 19:32
خیلی خوب شد که خانم زرنگ تشریف دارن وزودتر مناسبت را جشن گرفتیدخوش به حال فاطمه ناز با وجود مامانی مهربونی چون شماروز تولدت بابایی هم مبارک..در ضمن از اینکه با اسم خودت میای خیلی خوشحال شدم اینطوری صمیمیت بیشتری داره..راستی من دیروز چون مهمان داشتم بل کل جریان تلویزیونو فراموش کردم برنامه ت پخش شد؟نمی دونی ساعت نزدیکای 8 شب یادم اومد با اینکه می فهمیدم دیگه تمام شده دویدم تلویزیونو روشن کردم ولی قرآن ودعا بوداین شکلی شدمچقدر حرصم دراومد می خواستم منفجر بشم واقعا خوش به حالشممنونم از محبتت عزیزم. آره دیگه اثر خوب همنشینی با دوست محترم و شایسته ای مثل شما باعث شد یه کم از تو لاک خودم بیام بیرون و اسم خودمو برا نام کاربری بذارم. اشکالی نداره خواهر بالاخره پیش میاد. برنامه طبق ساعت پخش شد و مصاحبه ی منم بود. حالا حرص نخور عزیزم
مامان ناهید
6 شهریور 93 19:49
خیلی خوب شد که خانم زرنگ تشریف دارن خوش به حال فاطمه ناز با وجود مامانی مهربونی چون شماروز تولدت بابایی هم مبارک..در ضمن از اینکه با اسم خودت میای خیلی خوشحال شدم اینطوری صمیمیت بیشتری داره..راستی من دیروز چون مهمان داشتم بل کل جریان تلویزیونو فراموش کردم برنامه ت پخش شد؟نمی دونی ساعت نزدیکای 8 شب یادم اومد با اینکه می فهمیدم دیگه تمام شده دویدم تلویزیونو روشن کردم ولی قرآن ودعا بوداین شکلی شدمچقدر حرصم دراومد می خواستم منفجر بشم
مریم طلایی
6 شهریور 93 21:33
سلام عزیزم سپاس بابت توجهت!
مامانی
8 شهریور 93 11:10
سلام عزیزم روزت مبارک دختر قشنگم ماشالا به دختر نازتون ایشالا خدا براتون نگه دارتش
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامان امیرصدرا
9 شهریور 93 10:12
سلام با تاخیر روزت مبارک غزیزم
ارام
9 شهریور 93 13:00
سلام اعظم جان سوال مامان پارميدا رو دوستان ديگه هم جواب دادن اما ديدن وبش سركاريه جوابها رو حذف كردند شما هم لطفا همين كارو بكن
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم آرام جون اما وبش که مشکلی نداشت
مامان مرمر
28 شهریور 93 23:58
روزت مبارک دخمل خوشکله
مادر بزرگ
17 آبان 93 13:44
سلام وب خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید لینگ کردم دوست داشتید شما هم لینگ کنید ممنونم