فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

تولد فراموش شده و همراه اول!!!!!

1393/6/6 23:12
نویسنده : مامان اعظم
732 بازدید
اشتراک گذاری

یه چیز خیلی جالب منو کلی خندوندخنده 

یکم شهریور روز تولدم بوده که همه از جمله خودم فراموش کرده بودیم تولدمه. باور بفرمایید خودم هم فراموشش کرده بودم. همه یادشون نبود به جز همراه اول که دقیقا دو روز بعدش پیام تبریک فرستاد با هدیه ی 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه خندهقه قههقه قهه

همراه اول همراه خوب لحظه های شما( آهنگ تبلیغ همراه اول)خندونک خندونک 

 

این هم عکسی از دخملی که داغه داغه . حموم که کرد این لباس رو پوشید و گفت:

ـ مامانی من مثه پلنسسا ( پرنسس ها) شدم ازم عکس بگیل باشه

مامانی قربون اون قد و بالات عزیزم. ماشالله برا خودت خانمی شدی. خدا کنه همه ی بچه ها سالم باشند تو هم همیشه سالم و شاد باشی دخترکم پرنسس مامان

Sweet 16 Princess

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

tahana
7 شهریور 93 0:12
واقعاهم یک پرنسسی عزیز دوست داشتنی
مامان ناهید
7 شهریور 93 1:18
فدای پرنسس فاطمه ناز بشم از پرنسسها هم خوشگلتری ماهی ماه
مامان ناهید
7 شهریور 93 1:22
خواهری شما اصلآ خودتو ناراحت نکن من چون تولدم 15 خرداد هست هروقت سالگرد قیام 15 خرداد تو تلویزیون پخش میشه یادم می افته که تولدم هست یا 14 خرداد که وفات امام هست یادم میاد که فرداش تولد منه شماره همرام به اسم مامانم هست تولدش یادم میره همیشه همراه اول خدا خیرش بده یاداوری می کنه وقتی زنگ می زنم سوپرازش می کنم می بینم خودش اصلآ نمی دونسته اونروز تولدشه کلی ذوقلو میشم خخخخخخخخخخخ
مامانی فاطمه
7 شهریور 93 12:19
ماشااله به پرنسس خانم روزت مبارک عزیزم
مامانی
7 شهریور 93 15:04
وااااای عزیزم واقعا هم که مثل پرنسسها شده قربونش برم راستی مامانی بزنم به تخته ماشالله بعد از کلی غیبت چقدر فعالی مرتب آپ میکنی
دایی مجید
8 شهریور 93 12:19
کودکان، ارزشمندترین سرچشمه های دنیا و بهترین امید برای آینده‌اند سلام با اجازتون وبلاگتونو لینک کردم ممنون که به ما سر زدید
مامان اعظم
پاسخ
خواهش می کنم. وب محمد حسین کوچولو هم با افتخار لینک شد
مامانی و بابایی
9 شهریور 93 8:10
روزت مبارک پلنسس اسم تو جزء دوستام اضافه کردم خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
مامان اعظم
پاسخ
شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم فاطیمای خاله
مامان امیرصدرا
9 شهریور 93 10:10
سلام تولدتون مبارک ایشاالله همیشه سالم و شاد باشید خدا حفظت کند پلنسسا
مامان اعظم
پاسخ
همچنین امیرصدرای عزیز و همه ی بچه های نی نی وبلاگی و جهان. خیلی لطف کردی
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 10:48
سلاااااااااااااام اعظم خانومی و فاطمه پرنسسم
مامان اعظم
پاسخ
سلام آبجی عزیز. خواهر گلمممممم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 10:49
تولدتوون مبااااااااااااااااااااااااارک خانومی،صد سال به این سالهاااااااااااا
مامان اعظم
پاسخ
به قول فاطمه ننوووووووووون خاله
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 10:55
باز دمش گرررررررررررررررم همراه اول که اینقدر وفاداره..شوشو جونی یاد بگیره والااااااااااااا
مامان اعظم
پاسخ
نه بابا اینا اونقدر خودشون رو درگیر کار کردن که هیچ وقت یادشون نمی مونه واقعا من موندم شوشو چجوری یادش می مونه که غذای دیروز و امروز یکی هر دو مرغ داشتیم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 10:57
بین خودمون بمونه هفته پیشم همراه اول یه تبریک تولد و بیست و چهار ساعت مکالمه رایگان برام فرستاد داشتم چشمای شوشو رو از حدقه درمیاوردم در صورتی که تولدم اول آبانه
مامان اعظم
پاسخ
خخخخ بیچاره شوشو
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 10:59
یه دو تا بوس آبدار به رخ زیبای فاطمه جونی و ناااااااااااااااااااززززززز
مامان اعظم
پاسخ
سلام آیسان جون. چشمممممم قربون محبتت
arezohayeshirin
14 شهریور 93 7:48
سلام ببخشید میشه آرزوتونو به ما بگید؟ یا با نظر یا با ایمیل آرزوتو بگو تا بین آرزوها ثبتش کنم منتظرتون هستم. یاحق
سحر
15 شهریور 93 9:19
مامان اعظم
پاسخ
سلام سحر جون وای خیلی لطف کردی شرمنده نمودی
مامان تینا و...
19 شهریور 93 8:49
سلام هزار ماشالا خدا حفظش کنه پرنسس نازتون رو ممنون که به ما سرزدید بازم بیاید پیشمون خوشحال میشیم
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. خیلی لطف کردی با کمال افتخار میام
مامان مرمر
29 شهریور 93 0:00
پرنسس فاطمه خیلی لباست قشنگه واقعا مثل پرنسس ها شدی
مامان اعظم
پاسخ
قابل شما رو نداره خالههههههه