فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

ناخن پای فاطمه

1392/5/21 19:17
نویسنده : مامان اعظم
339 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی ناراحت شدم برایت دختر عزیزتر از جانم. لطفا ماانی را ببخش . امروز صبح که آب از من خواستی بخاطر دندون درد زیاد حال خوشی نداشتم و این شد که خودت رفتی تا آب بخوری. اما لیوان از دستت به روی انگشت پات افتاد و ناخنت سیاه شد. خیلی مظلومانه گریه کردی و به طرفم اومدی

از صبح تا حالا همینطور می لنگی و درد داری. من خیلی مامان بدی هستم که نرفتم برایت آب بیاورم تا تو اینطور درد نکشی

لطفا منو ببخش فرشته ی معصوم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آلما
21 مرداد 92 22:02
غصه نخور مامانی. بعضی وقتا پیش میاد دیگه


خیلی لطف کردین مامان خوب آلما جون. بله نباید غصه بخورم
زهره(مامان فاطمه)
22 مرداد 92 13:22
آخی عزیزم اشکال نداره فاطمه جونم میدونه که مامانی مقصر نبوده .دچار عذاب وجدان نشو مامانی


متشکرم زهره جون. خیلی لطف دارین
زعفران بانو
22 مرداد 92 14:12
شما مامان بدی نیستی اتفاقه دیگهفاطمه کوچولو زود خوب شو ومامانی رو از نگرانی در بیار


قربون شما برم مامان خانم. اصلا نمی تونم درد کشیدنش را ببینم. فکر کنم باید قوی تر از اینها بشم
مامان سارا
23 مرداد 92 15:31
سلام تقویت حس استقلال بچه ارزش این چیزارو داره! مامان ای کیوسان یادتون میاد؟
زی زی
31 مرداد 92 0:18
سلام.اکشال نداره!!!.
راستی توی پستی که نوشتی فاطمه خوب حرف نمیزنه،اشکال نداره عزیزم.شما سعی کن خیلی باهاش حرف بزنی،براش کتاب بخون و همه اشیا رو به اسم واقعی خودشون صدا بزن.مثلا به همه ی پرنده ها نگو جوجو،همه رو به اسم خودشون بگو بزار گستردگی واژگانش زیاد بشه.پسر خاله ی من تا کلاس اول بلد نبود حرف بزنه اما الان مخ آدمو می خوره!!!

متشکرم خیلی لطف کردید که وقت گذاشتید. بله دیگه نگران نیستم