فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

خاطرات بچه های دیروز

1392/5/23 21:05
نویسنده : مامان اعظم
428 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های دهه یب شصت شاید این تصاویر را هنوز به خاطر داشته باشید

من از این صفحه خیلی خوشم میومد. یادش به خیر

ریاضی و تصویرهاش

این هم ایران عزیز

اشک یتیم اشک منو در میوورد

 

حسنک و حیووناش

 

در آینده باز هم از این پست ها می ذارم. امیدوارم مامانای عزیز لذت برده باشند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

میم مثه محیا
24 مرداد 92 10:12
آخیییی یادش بخیر

من و بابای محیا با هم این پستو دیدیم و حسابی رفتیم توی حال و هوای اون دوران....یادش بخیر

حیفه کتابا ب کل عوض شدن و هیچ اثری از این تصاویر نمونده

یادش بخیر حسنک کجایی خیلی زیاد بود واسم و مشق نوشتنش خیلی سخت بود


آره اون موقع کتابا خیلی بهتر از الان بودن. نمی دونم این همه تغییرات واقعا مشکلی را حل کرد؟
ممنونم از حضورتون
میم مثه محیا
24 مرداد 92 10:13
راستی لینکهای مفیدی ک گذاشتی باز نمیشه!چرا؟


کدوماش عزیزم؟
مینا
24 مرداد 92 12:53
وبتون عالیه از اشتباه خالیه


متشکرم مینا خانم
مینا
24 مرداد 92 12:58
boos boos very boos


متشکرم عزیزم
مینا
24 مرداد 92 13:00
very
very


مامان آلما
25 مرداد 92 23:15
وای مامانی این عکسا رو از کجا اوردی خیلی دلم میخاد کتابای اون موقع رو داشته باشم و نگه دارم. من فقط دوتا دفتر از کلاس اولم دارم


توی کامپیوترم داشتم. آپلودشون کردم. آره منم واقعا دلم می خواد داشته باشمشون. اما حیف که دیگه همه چیز به گذشته ها پیوسته. و شده خاطراتی خاک خورده که گاهی دستی به سر و روش می کشیم و تازه می شه
ممنونم از حضورت عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
26 مرداد 92 8:52
خیلی خیلی تاثیرگذار بود چه دوران خوبی داشتیم یادش بخیر.ولی من الان قدرشونو میدونم . نمیدونم بچه های ماهم این چیزا بعدا براشون خاطره میشه




آره واقعا. عجب دوران طلایی شیرینی بود. پر از خواب های نارنجی و خنده های صورتی. من که هیچ وقت فراموشسش نمی کنم


mamane radin
26 مرداد 92 19:20
aziiizam vaghan lezat bordam dastet dard nakoneee


نوش جانت عزیزم. متشکرم
هنر دوست
31 شهریور 92 15:53
عکسای خاطره انگیزی بودن...
...
سایت خیلی خوبی دارید
اگه به وبلاگ من هم بیاین خیلی خوش حال میشم
امیدوارم که خوشتون بیاد
منتظر نظرات شما درباره ی کارهای
دستیم هستم



متشکرم. چشم حتما