فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

وقتی که مامانی مجبور میشه سیاست به خرج بده این میشه

1393/6/13 23:30
نویسنده : مامان اعظم
415 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم فرشته ی کوچولوی من. ببخشید که این روزها کمتر به ثبت خاطراتت می پردازم  آخه هم یه کم بی حوصله شده ام و هم نیاز بیشتری به استراحت دارم. البته شیرین زبونی هات که دل منو برده و یه جنگ و دعوای  حسابی هم هر روز بین متنو تو بر سر نشستن خانم کوچولو پای بازی آنلاین اون هم زیادی و مخالفت وزیر داخلی خانه یعنی بنده برقراره. من می گم دخترم عزیزم کوچولوی قشنگم دیگه بازی کامپیوتر بسه باید بلند شی عزیزم. تو می گی

_ مامان جووووووونم فقط چال(چهار) دیقه باسه ؟زیبا

_ نمی شه گلم. چشمات داغون میشه نه

_ مامانی من خلی دوست دالم .چال دیقه ی دیگه بازی می کنم باسه باسهزیبا

منم که دلم غش و ضعف میره برای اون دوست دارمی که گفتی می گم

_ باشه فقط چهار دقیقهشاکی

اما این چهار دقیقه وروجک مامان میشه نیم ساعت و من اینطوری میشمکچل و عاقبت به این نتیجه می رسم که از سیاست خارجی دکتر ظریف برای حل و فصل این مسئله کمک بگیرم. فورا می رم و جعبه ی موگیرای خوشگلت با وسایل پرنسسی قشنگت رو میارم  و با ذوقی ساختگی می گم 

_ بیا با هم پرنسس بازی. من میشم سیندرلا و تو هم پرنسس سوفیا باشه گلمراضی

_ باسه با هم باسی کنیم تو باهد(باید) بشی پاتیک (پاتریک) و منم میسم باب اسفجی باسهخندونک

مندلخور

فاطمهخندونک

خلاصه من میشم پاتریک نقش یک خنگول رو بازی می کنم و فاطمه هم برام همبرگر خرچنگی میاره و به ریش مبارکم می خندهخنده عاقبت از خستگی اینطوری خوابش میبره و خواب میبینه که باب اسفنجی و پرنسس سوفیا دارن با هم دست می دن و جشن تولده آقای خرچنگ شدهقه قهه

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:48
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .
مامان اعظم
پاسخ
بله چشم ممنون از شما
توت فرنگی(مامان علیرضا)
15 شهریور 93 16:05
سلام عزیز دلم خوبی ؟ . عید شما مبارک باشه . عزیز دلمو ببوس از طرف من. دلم براتون تنگ شده بود
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان علیرضا بالاخره ماه رویت شد و شما برگتید. هورا خیلی خوشحالم
مامان ناهید
15 شهریور 93 23:36
سلام اعظم جونی خوبید؟ فاطمه ناز خاله خوبه؟ ایشالله همیشه خوشحال باشی ولبت پراز خندهمنم منتظر دیدن روی ماهت هستم آخ که هنوز دارم حسرت می خورم که موقعیت خوبی را از دست دادن وخودم را از دیدنت محروم کردم اونم چه آسون از تلویزیون انشالله یه روز بتونیم همدیگر را از نزدیک ببینیم
مامان اعظم
پاسخ
سلام ناهید خانمی. مرسی عزیزم. همچنین شما. غصه نخور خواهری اگرم نتونستم کلیپ اون مصاحبه رو بذارم عکسم رو بلدم و براتون می ذارم. فقط خدا کنه از دیدنم اینطوری نشی ما هم استانی هستیم شاید قسمت شد. من که واقعا واقعا از خدامه
مامان ناهید
15 شهریور 93 23:40
چه مامان ودختر مهربونی چه سیاست خوبی به کار بردید باور کن من دیگه نه حوصله ونه وقت این کارهی قشنگ را ندارم یاد اون روزهای ما هم به خیر که با فاطمه تنها بودیم وچقدر اعصابم راحت بود دل می دادیم قلوه می گرفتیم بعد اینکه محمد رضا اومد ویه کم بزرگتر شد جنگ اعصاب شروع شد ومن باید هرروز ناز دخترمو بکشم که مبادا بگه شما داداشمو بیشتر دوست دارید ولی خدارا شکر با راهنماییهای شما یه کم بهتر شده
مامان اعظم
پاسخ
من همیشه فکر می کردم هر وقت آدم دوتا بچه داشته باشه دیگه مسوولیت سخت بازی کردن با یکی یه دونه از دوشش مامانا برداشته میشه. یعنی اینطوری نیست و باز هم خودم باید نقش خنگول رو بازی کنم
مامان ناهید
15 شهریور 93 23:43
قربون چهره نازنینش بشم چقدر معصوم وخوشگل خوابیده اعظم جون باورکن خیلی خوردنی شده بچه ها وقتی خوابن مثل فرشته ها میشن از طرف من ببوسینش
مامان اعظم
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. آره واقعا همه ی بچه ها موقع خواب مثل فرشته ها میشن
مامان ناهید
15 شهریور 93 23:48
خوب عزیزم حال خودت چطور هست بهتری؟ کار همسری روبه راه شد خیلی فکرمو مشغول کرده اعصابش راحت تر شده می دونم با وجود همسر مهربانی چون شما حتما حالش خیلی بهتره خدابرای همدیگه حفظتون کنه اعظم جون همسر من بعد یه مسافرت که همراه باباش رفتن خیلی بهتر شده باورم نشد که اینقدر حالش خوب شده ورحیه ش تازه شده چقدر خوشحالم از خدا خواستم همیشه روحیه مردهامونو خوب کنه تا مازنها هم خوب باشیم انشالله مشکل کاری همسرتون حل شده باشه ومثل همیشه شاد باشه
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خدا را شکر بهترم. اونم از خدا می خوام که کار همه روبه راه بشه تا کار همسری منم. امروز مکانیک اورده تا تعمیرش کنه. ان شالله که امروز دیگه مشکل دیگه ای پیش نیاد. مرسی گلم به مهربونی شما نیستم وای خیلی خوشحالم که می گی بهتر شده. آره واقعا مسافرت و استراحت و رها شدن از دنگ و فنگ زندگی برای مدتی کوتاه باعث میشه که آدم انرژی بگیره. ان شالله که همیشه به شادی و آرامش باشید. روی ماه بچه ها را ببوس
مامان ناهید
15 شهریور 93 23:50
اعضم جونم زودت خودتو رویت کن دلم رفت به خدا
مامان اعظم
پاسخ
خخخخخخخخخخخ منتظر گذاشتن عجب حالی میده چشم عزیزم بخاطر شما هم که شده زودتر این کار رو می کنم
سمانه
16 شهریور 93 0:55
سلام مامان اعظم عزیز مرسی که به منم سر زدید وب شماهم بسیار زیباست مخصوصا دختر نازتون خدا حفظش کنه
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم شما هم زحمت کشید و قدم رنجه فرمودید
مامانی فاطمه
16 شهریور 93 8:25
سلاااااااااام ماشااله به باب اسفنجی وپاتریکقوبون دخملی نانازی برم من
مامان دلنیا
17 شهریور 93 13:51
فدای خوابیدنت نازت. اهنگ وبتم نازه مث خودت. بوووووووووووس
مامان اعظم
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. ممنونم نظر لطفته گلم
مامان ملینا
17 شهریور 93 20:24
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),- دوست عزیزم با دو پست جدید آپم.
مامان اعظم
پاسخ
اومدم عزیزم
سحر
18 شهریور 93 10:53
سلام عزیزم؛ منم شما رو لینک کردم.
مامان اعظم
پاسخ
مرسی عزیزم. خوشحال شدم
مامان امیرصدرا
19 شهریور 93 21:42
سلام عزیزم کم تر بازی کن خوشگلم چشمات داغون میشه چه قدر بد است این بازی ها چه قدر ناز خوابیدی
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم عزیزم. آره واقعا راس می گی. کاش می دونستم کی این بازی ها رو اختراع کرده خوشحال شدم که اومدی. روی ماه امیرصدرا رو ببوس
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
20 شهریور 93 15:55
جااااان دلم پرنسس خوشگلم چ ناز خوابیده شیطون بلا خیلی شیرین زبون شده،خداحفظش کنه
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان محیا جون. خوشحالم کردی اومدی کم پیدا شدی گلم. ممنووووووووون