فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

بابایی داره میره حج

1393/6/21 0:24
نویسنده : مامان اعظم
679 بازدید
اشتراک گذاری

امسال موسم حج خونه ی ما حال و هوای دیگه ای داره. آخه همسری داره میره حج واجب هووووووورا خدایا شکرت. ما که حسابی خوشحالیم 

دیروز با فاطمه و باباییش عصری رفتیم بازار و برای عزیز دردونه لباس و کفش خریدیم که هم برای مراسم حج باشه و هم بتونه توی مهد استفاده کنه آخه فکر کردیم که دیگه فرصت این کارا رو نداشته باشیم. 

وقتی به بازار رسیدی فاطمه هم با خوشحالی گفت: 

ـ من می خوام بلام دامن صولتی و کفش صولتی و لباس صولتی بخلید تا مثه پلنسسا بسم باسه بابا یی و مامانی Glitter Princess 

ما هم طبق دستور پرنسس چیزایی که خواسته بود رو همه صورتی خریدیم به جز یه دونه از اون لباسا. 

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 38.gif

عزیزم مبارکت باشه گلم. خدا ان شالله سایه ی همه ی باباها رو روی سر بچه هاشون نگه داره سایه باباییت هم همیشه رو سرت باشه عسلم

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان دلنیا
21 شهریور 93 9:28
عزیزم به سلامتی . خوش به سعادتتون .ایشالله بسلامت برین وبرگردین. التماس دعا. چه لباسای نازی مبارکت باشه. ایشالله همه خوشبخت باشن وعاقبت بخیر شن
مامان اعظم
پاسخ
ان شالله قسمت خودتون بشه عزیزم. محتاجیم به دعا. همیشه سلامت باشی. الهی امین
بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:55
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
مامان اعظم
پاسخ
بله اومدم
مامان امیرحسین
21 شهریور 93 17:05
سلام خانومی.سلام دخمل گلم.مبارکت باشه ایشالله که به شادی بپوشی.ایشالله باباییت به سلامت بره وبیاد وشما این لباسهای خوشگلو بپوشی وپرنسس نازش بشی.ایشالله که بزودی قسمت فاطمه جون ومامان گلش بشه.
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم متشکرم قابل شما رو نداره. دعاتون واقعا آرامش بخشه. ان شالله قسمت شما هم بشه که خانوادگی برید
مامان مبینا
21 شهریور 93 17:16
سلام مامانی چه لباسای خوشملی انشالله به خوشی بپوشه فاطمه خانوم
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. خیلی لطف کردی روی ماه مبینا رو ببوس
سحر
21 شهریور 93 18:11
مبارک باشه فاطمه جون، چه لباس های قشنگی.
مامان اعظم
پاسخ
ممنوووووووووووون خاله جون. قابل شما رو نداره
مامان ملینا
21 شهریور 93 19:42
سلام فاطمه خانم ،لباسهای نو مبارک .به بابا بگو که همه رو دعا کنه.برای شفًای مریضا.حتماً انشالله که قسمت مامان و خودت دفعه بعد همگی باهم مشرف شوید.
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله. چشم حتما می گم. چه دعای قشنگی کردی ان شالله قسمت خودتونم بشه
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
22 شهریور 93 1:26
به به مبارکا باشه انشالله بسلامت برن و دست پر از لحاظ معنوی برگردن و مارو از دعای خیرشون بی نصیب نذارن لباسای گل دختری هم مبارک باشه،بخوشی بپوشه
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم فاطمه خانم. بله واقعا سفر حج واجب ممکنه فقط یک بار تو زندگی پیش بیاد و باید قدرش رو دونست. چشم دعا برای شما و همه ی نی نی وبلاگی های عزیز و کلا همه ان شالله می گم فراموش نشه
مامان امیرصدرا
22 شهریور 93 12:22
خوش به سعادت شون چرا شما نرفتین؟ چه قدر لباس های عزیزدردانه قشنگه انشاالله به سلامتی استفاده کند
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 12:59
سلاااااااااااااااااام اعظم خانوم گل و فاطمه جوووونممممممممممم
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیییییییییییییزم
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:01
به به به از همین الان حج آقای همسری مقبول . . کاش میشد شمام برین..باشه ایشالله سفر بعدی و به زودی براتون پیش بیاد
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم آیسان جون. ان شالله قسمت شما هم بشه. راستش من شرایطش رو نداشتم. بله خیلی دوست داشتم منم بودم اما دعای شما دوستان قوت قلبیه برام
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:01
ای جاااااااااان دلمممممممم..پلنسس خانوم مبارکت باشن همه صولتیایی که خواسته بودی با همه خریدات
مامان اعظم
پاسخ
ننووووووووووون ( ترجمه ممنون) خاله جون.
مامانی ماهان جون
22 شهریور 93 13:02
دست مامان بابای مهربون درد نکنه
مامان اعظم
پاسخ
سرت درد نکنه. اونوقت اون دو نفر که دارن دست میزنن شما و ماهانید دیگه آره
مامانی فاطمه
23 شهریور 93 8:19
چه لباسای خوشگلیییییییییییییییی مبارک باشه
مامان اعظم
پاسخ
سلامت باشی خاله
مامانی فاطمه
23 شهریور 93 8:19
بسلامتی پس بابای فاطمه جووووووووون حاجیییییییی میشه ایشااله روزی مامانش بشه
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم. ان شالله قسمت خودتون بشه عزیزم
مامان ناهید
23 شهریور 93 11:03
سلام اعظم خانم خوب ومهربان خوبید عزیزم آخ ببخشید عزیزم این روزها از بس گرفتار بودم که وقت نشد بیام نت از بس که محمد رضا همه جارا به گند کشیده بود تو یه چشم به هم زدن داغون شدم کمرم خیلی درد می کنه از شستن خلاصه به یادتون بودم نگید بی معرفتی راستش از خستگی حوصله نت اومدن را هم نداشتم
مامان اعظم
پاسخ
سلام خواهری. تو عزیز منی هر وقت بیای قدمت رو سر و چشم. پس این پروسه ی پوشک گرفتن محمدرضا حسابی خستت کرده. ان شالله زودی موفق بشی و دوباره همه چی تو منزلتون به آرامش برسه. آخی مواظب خودت باش من یه بار که فاطمه هم سن محمدرضای شما بود خواستم ازش پوشک بگیرم و گرفتم اما از شستن زیادی کمرم طوری داغون شد که زمین گیر شدم و مامانم برام غذا می پخت. مجبور شدم دوباره پوشکش کنم تا اینکه بزرگتر شد و به راحتی این کار رو کردم
مامان ناهید
23 شهریور 93 11:05
به به می بینم که چه خبره عجب خبر خوبی همسری داره میره حج انشالله به سلامتی باشه روزی خودت باشه وضعیتتروبه راه بشه 4تایی با هم برید پس این روزا حسابی بهتون خوش می گذره حتمآ با این وضعیت مهمانداری هم می کنید تا باشه از این مهمانیها عزیزم موفق باشید
مامان اعظم
پاسخ
ان شالله قسمت خودتونم بشه عزیزم.
مامان ناهید
23 شهریور 93 11:06
فدای پرنسس خانوم خودم بشم که رنگ صولتی رو دوست داره لباسات چقدر خوشگله مبارکت باشه عزیزم انشالله به خوشی بپوشی
مامان اعظم
پاسخ
خدا نکنه. ممنونم خاله
مامان امیرحسین
23 شهریور 93 22:42
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$ _______________________♥
مامانی آلما
24 شهریور 93 10:06
سلام. انشالله به سلامتی برن و برگردن خاله جون مبارک باشه. خیلی لباسهات خوشکلن
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم امیدوارم قسمت خودتونم بشه. مرسی خاله. قابل شما رو نداره
مامان ناهید
24 شهریور 93 17:51
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه! سلام این را برام فرستادن منم برا شما این ذکر منو از بلا ووسوسه ای دور کرده چون دوستتون دارم برای شما هم فرستادم بازم میام خوشگلم
مامان اعظم
پاسخ
ممنون عزیز
مامان امیرحسین
25 شهریور 93 12:20
سلام دوست گلم.از اینکه قابل دونستید و منو لینکوندید ممنونم.من هم با اجازتون شما را لینک کردم تا اگه لایق باشم از این به بعد بیشتر بهتون سر بزنم
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم عزیزم شما افتخار دادید
مامان ناهید
25 شهریور 93 20:10
سلام اعظم جونم خوبید فاطمه ناز با نخودی تو راهی خوبن؟ راستش من از خود بوشهر نگرفتم از برازجان گرفتم آدرسش هم اینه روبه روی فلکه شهرداری دست راست فروشگاه با فرزندان هست که فقط وسایل هوشی داره کنار یک نوشت افزاراونجا گرفتم فدای فاطمه جون بشم عزیزم اگه گیر نیاوردید خبر بده اگه وقت کردم زود میرم برازجان براش می گیرم ادرس بده برات پست می کنم اعظم جون گفتید از بوشهر نقل مکان کردید میشه بگید الان کجای بوشهر هستید؟
مامان اعظم
پاسخ
سلام ناهیدجون. برازجان؟ من به اونجا دسترسی اصلا ندارم. فکر کردم جای خاصی توی شهر بوشهره. حالا بازم میگردم. اگرم پیدا نشد اشکال نداره. آره ما طرفای دلوار میشینیم و تو خود شهر بوشهر دیگه نیستیم. ممنونم عزیزم. زحمتت دادم
مامان اعظم
26 شهریور 93 19:30
سلامم....من هم مامان اعظم هستم...به وب زهرای منهم بیایید خوشحال میشم
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان اعظم. نام کامنتت رو که دیدم گفتم خدایا کی برای خودم کامنت گذاشتم و حسابی شکه شدم چشم الان میام
مامان اعظم
27 شهریور 93 0:18
ممنون که بهمون سر زدین
مامان اعظم
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
پریسا پ
27 شهریور 93 0:22
سلام دوست عزیز ممنون که جواب سوالمو دادی. مااشاالله چه دختریی داری خدا حفظش کنه . منم باردارم محتاج دعای شما دوستای مهربونم هستم
مامان اعظم
پاسخ
خواهش می کنم. واقعا بهت تبریک می گم. نمی دونی چققققققققققققدر خوشحال شدم. ان شالله به سلامتی دوران باردری را پشت سر بذاری و نی نیت بیاد تو بغلت عزیزم
مامان مرمر
29 شهریور 93 0:07
به به مبارک باشه این همه لباس صولتی ایشالا که به سلامتی بپوشی گلم خوش به سعادت بابایی چه قدر خدا دوستش داره که به خونه اش دعوتش کرده ایشالا زیارتشون قبول باشه ...
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم مامان آرمان عزیز. دعا می کنم قسمت خودتون بشه برید حج عزیزم. متشکرم آره فاطمه ی من عاشق صورتیه و همه چیزش می خواد صورتی باشه
مامان ایمان و کیان
29 شهریور 93 14:13
عزیزم لباسات مبارکت باشه , خیلی قشنگن , ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنی حج آقای همسری هم پیشاپیش قبول باشه عزیزم به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان ایمان و کیان. متشکرم. ان شالله قسمت خودتون باشه برید حج. چشم با کمال میل میام
مامان حوریه
3 مهر 93 22:18
مبارکت باش فاطمه جان الهی به سلامتی و شادی
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله جون.
مامانه ملیکا و محمد اریان
18 مهر 93 16:34
ایشالله به سلامتی چه لباسهایه نازی ایشالله به سلامتی و تن خوش ایتفاده بشه
مامان اعظم
پاسخ
قابل شما رو نداره خاله. ممنونم چشمات قشنگ می بینه