فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

دختر یعنی....

1393/6/29 21:46
نویسنده : مامان اعظم
560 بازدید
اشتراک گذاری

دختـــــــــــــر یعنی یه دنیا احساسHello Kitty emoticon

دختــــــــــــــــر یعنی گرما بخش خونهHello Kitty emoticon

دختــــــــــــــــــــر یعنی باباییHello Kitty emoticon

دختــــــــــــــــــــــــــر یعنی گلی خوشبو توی دستاتHello Kitty emoticon

دختـــــــــــــــــــــــــــــــر یعنی محبت.، عشق ،چشمای زلال و نگاه هایی که عمق وجودت رو می خونه چه غم داشته باشی و چه شادیHello Kitty emoticon

دختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یعنی همدمHello Kitty emoticon

دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یعنی فاطمه یعنی دخترم که عشق بی پایان من و باباشهHello Kitty emoticon

بن بن بن خریدن برای دخملی و کار کردن باهاش به روایت تصویر

بقیه در ادامه مطلب

دوستت دارم مامانی و این عبارت رو اگه قد ستاره های آسمون واست تکرار کنم باز هم کمه

عشقم فاطمه

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

ساعت نیک
29 شهریور 93 22:52
فکر خوبیه. برای آموزش دخترتون هر چه قدر هزینه کنید در واقع سرمایه گذاری هست. اگه می خواهید با ساعت آشنا بشه از بین محصولات ما یکی رو بپسندید
مامان امیرصدرا
30 شهریور 93 15:36
سلام ماشالله خدا حفظش کند افرین به این دخمر باهوش
مامان اعظم
پاسخ
سلام خانمی ممنونم عزیزم. آره اما کاش ما بزرگترا لرا آموزششون وقت بیشتری می ذاشتیم. من که اصلا در این باره از خودم راضی نیستم لطف کردی
مامان مهلا
30 شهریور 93 16:57
سلام اعظم جون از آشناییت خوشبختم میدونی من شهرای جنوب و کلا جنوبیا رو خییییییییلیییییییی دوس دارم تو پرسش و پاسخ متوجه شدم اهل جنوبی
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. منم واقعا از آشناییتون خوشحالم. شما لطف داری گلم. راستی خودتون اهل چه استانی هستی مامان مهلا جون؟
مامانی آلما
30 شهریور 93 17:40
آفرین به فاطمه جونی
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم
مامان مهلا
31 شهریور 93 0:48
من خراسانیم مشهد زندگی میکنم
مامان اعظم
پاسخ
عزیزم چه جای خوب و باصفایی. اگه رفتی حرم ما رو از دعات بی نصیب نذار
مامان آنیسا
31 شهریور 93 9:20
دختر بهترین نعمت خداست
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم مامان آنیسا. بله واقعا دختر گلی از گلهای بهشته
آزاده مامان آرتین
31 شهریور 93 16:21
ماشالا به این دختر زرنگ،آفرین به این مادر ،ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدید
مامان اعظم
پاسخ
زنده باشی عزیزم. منم از شما متشکرم
مامانش
31 شهریور 93 19:43
سلام اعظم خانم من اومدم تا راهنمایی ام کنی.ماشاالله به صبرتون . ما 3.5 ساله که عروسی کردیم و از یک ماه بعد از عروسی خانواده شوهرم مدام از ما نوه میخوان و حدود 6 ماه میشه که همسرم هم دیگه صبرش تموم شده و بهانه بچه میگیره. میشه بگی چه کار کردی شما؟(البته خواست خدا بالاتر از هرچیزیه) راستی منم اسم فاطمه زهرا و محمدمهدی رو برای نی نی اینده ام انتخاب کردم.
مامان اعظم
پاسخ
چشم عزیزم. ببخشید زود نیومدم جواب بدم آخه همسری این روزا داشت می رفت حج و ما حسابی درگیر بوذیم . میام وبت و با هم صحبت می کنیم
مامان ناهید
1 مهر 93 16:42
سلام عزیزم اعظم جون خوبید؟ ببخشید دیر اومدم آخه ایام مدرسه بود وکلی گرفتار خیاطی ودوخت دوز بودیم وهستیم محمدرضا هم دوباره اسهال گرفته خسته ام نمی دونم چرا سوده جون می گفت به خاطر دوندونش شاید باشه خودم هم حالم خوب نیست از خستگی وبیمارپرستی الان هم سرم گیجِ گیج هست ولی با این حال اومدم پیشتون دلم براتون تنگ شده بود
مامان اعظم
پاسخ
آخی عزیزم. خدا قوت. نه بابا خواهش می کنم بالاخره شما هم گرفتار بودید. منو هم ببخش که دیر کامنتا رو تایید کردم. آخه همسری دوم مهر عازم حج تمتع شد و ما هم این روزا حسابی درگیر بودیم. اصلا فرصت نت اومدن نداشتم. گفتی محمدرضا اسهال گرفته؟ الان بهتر شده؟ حتما خودت هم خیلی خسته شدی. ان شالله محمدجون زودتر خوب بشه خیلی گلی که با این اوضاع و احوال باز هم اومدی پیش ما. یه دنیا ممنونم
مامان ناهید
1 مهر 93 16:46
به به خانم هنرمند با احساسات قشنگ چه قشنگ دختر را توصیف کرده بودیداونم که فاطمه ناز باشهواقعا فاطمه سزاوار این همه توصیف هست
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم عزیزم. شما لطف داری گلم. روی ماه بچه ها رو ببوس
مامان ناهید
1 مهر 93 16:50
این محصول تعریفشو شنیدم خیلی خوبه اگه وقت آموزششو داشته باشید زود یاد میگیره انشالله.......... فاطمه من تصاویرشو داشت تو سن 2سالگی بهش آموزش دادم زود همه را یاد گرفت ولی متآسفانه وقتم کمه والان نمی تونم بهش آموزش بدم
مامان اعظم
پاسخ
آره خیلی خوبه. اما منم متاسفانه زیاد باهاش کار نمی کنم. آخه این روزا بخاطر وضعیت جسمیم یه کم عاجزم و کم حوصله
مامان ناهید
1 مهر 93 16:52
انشالله مبارکش باشه وبه بهترین وجه ازش استفاده کنه آفرین به مامان وبابای مهربون که اینقدر برای پیشرفت گل دختری وقت ومایه می زارن
مامان ناهید
1 مهر 93 16:54
عشقم فاطمه
مامان اعظم
پاسخ
ممنونم خاله خوبم
مامان عسل 
2 مهر 93 20:15
آفزین فاطمه خانوم خوشگلبیاپیشمون تاباهمدوست بشیم خوشگل خاله
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامانی عسل جون. ممنونم از دعوتت عزیزم. چشم با کمال میل. ببخشید دیر اومدم. آخه همسری دوم مهزر عازم حج شدند و ما حسابی این روزا درگیر مهمون و کارای دیگه بودیم. بازم پیش ما بیاید خیییییییییییییلی خوشحال میشیم
مامان ناهید
5 مهر 93 6:41
سلام اعظم جون خوبید فاطمه ناز خوبه؟انشالله به سلامتی سفری بی خطر داشته باشن وبه سلامتی برگردنمحمد رضا را این بار دکتر نبردم خودم شدم دکترش گفتم دیگه بچه مو دکتر به دکتر نکنم خدارا شکر الان که خوبهاره خیلی خسته شدم فکر نمی کردم اینقدر ابرژین کن باشه در مقابل کارهای خیاطی وبیماری بچهعزیزم وظیفه هست شما منو ببخشید که دیر میام پیشتونفاطمه جونو ببوس نی ی را هم یه دستی روش بکش به جای من ونازش کن فداش بشم
مامانی ماهان جون
5 مهر 93 9:52
سلاااااااااااام مامان اعظم و فاطمه گلمصبحتون زیباااا و شاد
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. دیگه عصرتون بخیر مامانی ماهان جوون
مامانی ماهان جون
5 مهر 93 9:53
مبارکت باشه خاله جونی ایشالله موفق بشی
مامان اعظم
پاسخ
قابل شما رو نداره خاله. برا دانشگات می گم
مامانی ماهان جون
5 مهر 93 9:53
مامان اعظم مهربونم دستش درد نکنه بابت خرید و آموزش بن بن
مامان اعظم
پاسخ
شرمنده فرمودید عزیز ببخشید شکلکام قاطی کردن. این یعنی شرمنده فرمودی
مامانی ماهان جون
5 مهر 93 9:54
چه خوشگلم موهاشو یه وری بسته فاطمه نازی
مامان اعظم
پاسخ
چشمات قشنگ ی بینه عزیزم
مامان امیرحسین
5 مهر 93 11:33
سلام عزیزم.جای همسری سبز.فاطمه جونم چطوره ؟چه کار خوبی کردی الان بهترین فرصته با اینا سرگرم میشه شاید کمتر دلتنگی کنه برا باباش. ببخش اعظم جون دیر بهتون سر زدم گرفتار بودم نتونستم بیام نت.فاطمه جون را ببوس
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان امیرحسین عزیز. متشکرم عزیزم. آره فقط کاش منم یه کم بیشتر وقت می ذاشتم براش.شما هر وقت بیای قدمت رو سر و چشم . مواظب خودتون باشید
مامان امیرصدرا
5 مهر 93 16:54
سلام حالتون خوبه کم پیدایی
مامان اعظم
پاسخ
سلام. ممنونم عزیز. درگیر کارای حج بابایی فاطمه بودیم. آخه امسال مشرف شده خونه ی خدا
مامانی ماهان جون
6 مهر 93 8:57
الهی دورت بگردم اعظم جونم مامان شمام میشم،شما رم رستوران میبرم،غذای آیسان پزی برات درست میکنماصلا این شوشو جونتم اومد دیگه تو خونه راش نده دل جفتمونم خنک شه
مامان اعظم
پاسخ
وای خدا نکنه مامان آیسان حالا چی برام می پزی عزیزم می گم آمبولانسی چیزی قبل خوردنش خبر نکنم عایا تو عزیزمی برا همیشه. بیا تو بغلم نه فکرای بهتری برای این شوشو دارم. حالا بذا برگرده ان شالله
مامانی ماهان جون
6 مهر 93 9:00
فدای دوست خوبم که اینهمه برامون آرزوهای خوب خوب کرده..عجیجمییییییییییییییییییییییی
مامان اعظم
پاسخ
خییییییییییییییییییلی بهتر از اینا برات می خوام گلم
مامان ملینا
6 مهر 93 11:39
ای جونم موفق باشی عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
قربون محبتت
مامان محمد حسام
6 مهر 93 13:34
سلام خانمی حالت چطوره امیدوارم که خودتو دختر گلت خوب باشین راستی ممنون به وبم سر زده بودی بازم از این کارا بکن خوشحال میشیمااااااااااااا
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامانی. خانم. خواهش می کنم
مامان ناهید
12 مهر 93 2:20
سلام اعظم جون خوبید گلم فاطمه جون خوبه چطورید عزیزم در چه وضعیتی هستید آقاتون ازشون خبر دارید؟ خوبن خدارا شکر؟ ببخشید من مدتی نیومدم بهتون سر بزنم آخه حالم خوب نبود گرفتاری هم که زیاد انشالله سالم باشید گلم فاطمه جون چطور هست با مهدش خوب پیش میره؟ از طرف من ببوسینش
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم از لطفتون راستش منم یه مدتیه حال چندان خوبی ندارم دندون درد بارداری خیلی امانم رو بریده و حوصله ی هیچی نداشتم. فاطمه هم خدا را شکر. فعلا خدا را شکر با مهدش کنار اومده. شما بهتر شدید. همسری هم دیروز اعمالشون تموم شده و قربانی داده بودند همچنین شما همیشه سالم باشید
مامان ناهید
12 مهر 93 2:21
اعظم جون اگه غلط املایی داشتم خودتون بی زحمت تصحیح کنید راستی آپ هم که نکردید حتمآ خیلی اذیت میشید
مامان اعظم
پاسخ
چشم عزیزم
مامان مرمر
16 مهر 93 3:10
دختریعنی نعمت برکت رحمت و موهبت الهی خدا گل دختری رو از بلا حفط کنه
اریا
18 مهر 93 12:46
سلام خداحفظش کنه براتون خیلی خانومه .......لینک شدید
مامان اعظم
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم. خدا کنه دوباره بیای و جوابمو بخونی. من روی لینک وبت که کلیک می کنم باز نمی شه تا بیام و لینکت کنم عزیزم. لطفا یه بار دیگه واسم آدرس بذار. مرسی
مامانه ملیکا و محمد اریان
18 مهر 93 16:32
موفق باشی عزیزه خاله ایشالله که در اینده حسابی درس بخونی و باعث افتخار مامان و بابات باشی
مامان اعظم
پاسخ
همچنین ملیکا خانم و محمدی گل عزیزم. شما هم همیشه تندرست و خوشبخت باشید گلم
مامی فاطمه
4 آبان 93 14:15
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااممنون میشم عزیزم دعوتماقبول کنی امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن مهرماه بااجازتون من برنده پلاک طلاشدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
میترا
10 آبان 93 21:18
حسین جان گوشه ی چشمی که حرف ها دارم دلم گرفته ٬ فقط شوق کربلا دارم …