فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره
محمد کوچولومحمد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

♥قصه های فاطمه ناناز و داداش محمد♥

درددلی با شاه خراسان

1394/6/4 19:49
نویسنده : مامان اعظم
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

دلم هوای تو را دارد یا امام رضا. دلم هوای صحن و حرم باصفایت کرده. مولای من قرار بود روز تولدت مشهد تو باشیم اما قسمت نشد

آقا جان محمدم مریضه سرما خورده و گلوش چرک کرده. میشه برای طفل معصوم منم دعا کنی تا زودتر خوب بشه....

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مبینا
9 شهریور 94 1:50
اعظم جون خدا بد نده محمد جان الان حالش چطوره؟ ایشالله زودی خوب شه ودیگه هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه امیییییییییییییییین
مامان اعظم
پاسخ
سلام مامان مبینای عزیز. متشکرم به لطف دعای شما دوستان بهتر شده. ممنون که نگران محمدم بودید آمییییییییییییییین
مامان ریحانه
9 شهریور 94 12:46
سلام اعظم جون محمد بهتر شد انشالله که زود زود خوب بشه عزیزم ببوس روی ماهشو
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم عزیزم محمد خدا را شکر خیلی بهتر شده ممنون که به فکر محمدم بودید
مامان آدرینا
10 شهریور 94 2:29
سلام عزیزم فاطمه جون و محمد جون رو ببوس شبت بخیر گلم
مامان اعظم
پاسخ
سلام گلم. چشم عزیزم ممنون که بهمون سر زدید عزیزم. تو راهی عزیز و دوست داشتنیت خوبه
مامان آنیسا
10 شهریور 94 10:15
منم خیلی وقته که دلم هوای امام رضا کرده ولی هنوز قسمت نشده ایشالا که زود خوب میشه عزیزم
مامان اعظم
پاسخ
ان شالله که به زودی قسمتت زیارت شاه خراسان بشه گلم و یه سفر رویایی و دلنشین تا مشهد برات پیش بیاد متشکرم گلم قربونت برم که تو فکر محمد منم بودی
کیان
10 شهریور 94 14:05
خاله نی نی تون حالش خوب شد
مامان اعظم
پاسخ
متشکرم عزیزم. به دعای شما دوستای کوچولوش خیلی بهتره
مامان مینا
10 شهریور 94 22:45
سلام عزیزم ما تو بوشهر میدان ششم بهمن خیابان کلیسا انتهای بازار قدیم فروشگاه پوشاک(مانتو-شلوار-شال و روسری) افتتاح کردیم تشریف بیارین خوشحال میشیم....فروشگاه گلسار
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیز ممنون
مامان زهره
12 شهریور 94 1:00
سلام دوست خوبم ممنون بابت معرفی انتشارات باران ،چندتا کتاب از این انتشارات تهیه کردم که خیلی عااالی هستن،خیلی خیلی ممنون
مامان اعظم
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم خوشحالم که تونستم کمکتون کنم
ابجی فاطمه
14 شهریور 94 17:54
چرا سراغ دارم یکی انیم استار که بچه ها خودشون انیمه رو ترجمه می کنن اینم ادرسش: http://anim-star.ir اینم یه ادرس دیگش: http://manga.anim-star.ir/ اینم شبکه ی پویا: http://www.pooyatv.ir/films اگه بازم پیدا کردم بهتون میدم راستی انیم استار زیر نویسه من تاحالا ازش دانلود نکردم فقطم انیمه های ژاپنی میاره
مامان اعظم
پاسخ
ممنون
زهره مامان فاطمه
15 شهریور 94 13:35
سلام بر اعظم عزیزم ودردانه های گلش خوبی خواهر ببخشید خیلی درگیر بودم این مدت نتونستم بیام پیشتونگل پسرت بهتر شد توی پرسش وپاسخ دیدم خیلی ناراحت شدم انشااله که خوب خوب بشه بحق صاحب اسمش بوس به روی ماه فاطمه جون وآقا محمد
مامان اعظم
پاسخ
شما هر وقت بیای واسه ما عزیییییییزی زهره جون. متشکرم گلم از دعای قشنگت
ابجی فاطمه
21 مهر 94 10:21
سلام خاله اومدم یه سری بزنمو برم امیدوارم همه خونواده خوب باشن بای بای